Wpis z mikrobloga

  • 283
@poczekalniaa akurat zachowanie kibiców kolarstwa uważam za debilne w 100%. #!$%@? nie rozumiem tego, jak można dla przykladu biec jak debil przy ujechanym kolarzu na podjeździe? Czy to pomaga? Nie. Czy to #!$%@?? Tak! Dodam jeszcze, że Ci kibice to najczęściej osoby jeżdżące i znające kolarstwo
  • Odpowiedz
Dodam jeszcze, że Ci kibice to najczęściej osoby jeżdżące i znające kolarstwo

@hornat89: Podejrzewam, że dla wielu z nich dotknąć swojego kolarskiego idola to jak dla 13-latki dotknąć Justina Biebera - w sumie mózgi pewnie też mają jak 13-latka ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Byłem kolarzem. Wyczynowo.
Od dziecka ciężko trenujesz. Nie masz życia prywatnego bo trenujesz. Nie możesz pójść do knajpy i się nażreć bo trenujesz. Nie możesz z kumplami wypić bo trenujesz. Całymi latami budujesz formę żeby wystartować w Giro. Kiedy wreszcie się spełnia twoje marzenie i wystartowałeś- jakiś debil cię przewraca i wszystko szlag trafia.
  • Odpowiedz
@Ociec: Nie znam się to wypowiem się. Cały wyścig pewnie trwa kilkanaście godzin albo kilkadziesiąt. Nawet jak ziomek straci z 20s na takim zdarzeniu to w jest nic przy trwaniu całego wyścigu.
  • Odpowiedz
Wczoraj oglądałem jak na podjeździe jednego zawodnika centralne pchał kibic przez dobre 100-200 metrów potem zmienił go inny i to samo. Przecież narażają zawodnika na dyskwalifikację.
BTW kolarstwo oglądam tylko dla najlepszych z wszystkich konkurencji sportowych komentatorów
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Ociec: też byłem kolarzem, amatorsko-wyczynowo. I miałem podobnie, trenowałem pół roku pod wyścig a i tak skończyłem na psie gapia.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
Hehe ciekawe jest to, że jak takie rzeczy dzieją się na zachodzie to każdy z komentujących używa słowa "kibice" zamiast "bydło"
  • Odpowiedz