Wpis z mikrobloga

Może się starzeję ale jakoś nie podpada mi ta nowa Zelda ( ͡° ʖ̯ ͡°)

I trochę mi z tym smutno bo w wielu aspektach podoba mi się ta gra. Problem z nią mam taki, że niestety też pod wieloma względami przypomina mi te puste współczesne sandboxy, których tak nie lubię. Dla przykładu:
- puste połacie terenu
- skopany poziom trudności
- generyczni przeciwnicy jak i bronie
- w zasadzie to nawet nowy nijaki design linka mi się nie podoba
Brak mi tu większej różnorodności np wiem, że to niby jest uzasadnione fabularnie ale cholera strasznie denerwujące jest to, że wszystkie dungeony w grze wyglądają praktycznie tak samo. Do tego praktycznie wejście do nich sprawia, na chwilę jakbyście w zupełnie inną grę grali. Trochę się czuję jakbym grał w beznadziejnego skyrima.

Przedmioty wyglądają jak totalny random z diablo czyli 3-4 rodzaje oręża z ewentualnym losowaniem efektów na nie.

Chodzenie po mapie też jakoś nie zachęca w momencie gdy gra ci mówi, że w sumie "nic nie musisz w niej robić, wszystko jest opcjonalne. Zwyczajnie możliwości jest "tak wiele" a jednocześnie są tak podobne do siebie, że nie czuję się w ogóle być zachęcony eksploracją.

Zdecydowanie chyba wolałem te starsze zbite zeldy. Jakoś tamte wydawały się dużo dużo bardziej różnorodne w rozgrywce.

#gry #nintendo #nintendoswitch #zelda #zeldabotw
Pobierz Kryspin013 - Może się starzeję ale jakoś nie podpada mi ta nowa Zelda ( ͡° ʖ̯ ͡°) 

...
źródło: comment_7Z7qxC37XPuWVSlNXbwEy8fRCJwpeiFF.jpg
  • 17
@Kryspin013: Może po prostu potrzebujesz bardziej liniowej gry? W każdym razie, polecam zrobić chociaż jednego divine beast'a - van rute. Generalnie epizody z bestiami są bardziej fabularne i dające sporo satysfakcji.

PS. Też mam lekkie wrazenie jakby zrobili ogromny świat, a potem zabrakło czasu na odpowiednie go wypełnienie.
divine beast'a - van rute


@azmar: Akurat właśnie go zrobiłem i w sumie trochę się zawiodłem. Przed głównym bosem był lynel do pokonania i sam Lynel był trudniejszy niż cokolwiek co znalazło się w tym Divine Beast ( ͡° ʖ̯ ͡°) Trochę żałosne, że zwykły przeciwnik przed bossem w grze był trudniejszy niż jeden z głównych bossów gry.
Przed głównym bosem był lynel do pokonania i sam Lynel był trudniejszy niż cokolwiek co znalazło się w tym Divine Beast


@Kryspin013: Ten Lynel nie był do pokonania przed bestią, w założeniu trzeba było tylko zbierać strzały elektryczne i nie sprokować go, bo twarda z niego sztuka ( ͡° ͜ʖ ͡°). Więc gratki jeżeli udało Ci się go pokonać :)
@azmar: Prawdę mówiąc to była jeden z kilku momentów w grze, który faktycznie mnie satysfakcjonował. Nie wiedziałem, że tego lynela nie trzeba ubijać. Musiałem wykombinować jak go ubić bo zasadzie byłem praktycznie na strzała, w końcu coś dostawałeś za ubicie trudnego przeciwnika, gra też w końcu była trudna - ale nie upierdliwa jak w hero mode.

Gram teraz znowu po jakiś dwóch miesiącach nie grania i kompletnie nie rozumiem tej idei
@Kryspin013: a ja nie, serio #!$%@?, nudna w #!$%@? ta zelda, świat ogromny, pusty, gdzie w Skyrimie albo Wiedźminie nie zejdziesz ze ścieżki to albo widoki, albo npc ciekawe, albo quest, w zeldzie indyk to maks co możesz spotkać, jak w to gram to mam wrażenie, że główny cel tej gry to szukanie tych #!$%@?ów spod kamyków i liści.
@Kryspin013 mnie tylko divine beasty irytowaly. Gdy is było się już w środku maszyny to latalem jak głupi bo np jednego przełącznika znaleźć nie mogłem. Giera fajna ale przydałoby się więcej różnego rodzaju przeciwników
Giera fajna ale przydałoby się więcej różnego rodzaju przeciwników


@evolusin: I więcej różnorodnych bossów.

@Zatwardzenie: @imler1th: @azmar: W zasadzie obejrzałem sobie teraz recenzję quaza i w sumie świetnie podsumowuje wady i zalety gry. Może to głupie ale chyba popełniłem duży błąd grając bez HUD-a od początku w grze.
Kryspin013 - > Giera fajna ale przydałoby się więcej różnego rodzaju przeciwników

...