Aktywne Wpisy
mateo2111 +141
Dlaczego nikt nie wymusza ograniczenia prędkości samochodów przez producentów? Po co w ogóle samochodom możliwość jazdy z prędkościami 200kmh+ nie licząc prądu wyjątków to maksymalna dopuszczalna prędkość na świecie to jakieś 150kmh. Przecież taka zmiana mocno zredukowała by ilość śmiertelnych wypadków tak jak na A1 jakby kierowcy mogli jechać maksymalnie te 160kmh
#wypadek #samochody
#wypadek #samochody
moll +257
I trochę mi z tym smutno bo w wielu aspektach podoba mi się ta gra. Problem z nią mam taki, że niestety też pod wieloma względami przypomina mi te puste współczesne sandboxy, których tak nie lubię. Dla przykładu:
- puste połacie terenu
- skopany poziom trudności
- generyczni przeciwnicy jak i bronie
- w zasadzie to nawet nowy nijaki design linka mi się nie podoba
Brak mi tu większej różnorodności np wiem, że to niby jest uzasadnione fabularnie ale cholera strasznie denerwujące jest to, że wszystkie dungeony w grze wyglądają praktycznie tak samo. Do tego praktycznie wejście do nich sprawia, na chwilę jakbyście w zupełnie inną grę grali. Trochę się czuję jakbym grał w beznadziejnego skyrima.
Przedmioty wyglądają jak totalny random z diablo czyli 3-4 rodzaje oręża z ewentualnym losowaniem efektów na nie.
Chodzenie po mapie też jakoś nie zachęca w momencie gdy gra ci mówi, że w sumie "nic nie musisz w niej robić, wszystko jest opcjonalne. Zwyczajnie możliwości jest "tak wiele" a jednocześnie są tak podobne do siebie, że nie czuję się w ogóle być zachęcony eksploracją.
Zdecydowanie chyba wolałem te starsze zbite zeldy. Jakoś tamte wydawały się dużo dużo bardziej różnorodne w rozgrywce.
#gry #nintendo #nintendoswitch #zelda #zeldabotw
PS. Też mam lekkie wrazenie jakby zrobili ogromny świat, a potem zabrakło czasu na odpowiednie go wypełnienie.
@azmar: Akurat właśnie go zrobiłem i w sumie trochę się zawiodłem. Przed głównym bosem był lynel do pokonania i sam Lynel był trudniejszy niż cokolwiek co znalazło się w tym Divine Beast ( ͡° ʖ̯ ͡°) Trochę żałosne, że zwykły przeciwnik przed bossem w grze był trudniejszy niż jeden z głównych bossów gry.
@Kryspin013: Ten Lynel nie był do pokonania przed bestią, w założeniu trzeba było tylko zbierać strzały elektryczne i nie sprokować go, bo twarda z niego sztuka ( ͡° ͜ʖ ͡°). Więc gratki jeżeli udało Ci się go pokonać :)
Gram teraz znowu po jakiś dwóch miesiącach nie grania i kompletnie nie rozumiem tej idei
@Zatwardzenie: No z tym skyrimem to bym uważał xD
@imler1th: napadaj potwory, żeby zbierać wciąż te same bronie, które się zaraz rozlecą, żebyś miał się czym bronić przed innymi potworami
@evolusin: I więcej różnorodnych bossów.
@Zatwardzenie: @imler1th: @azmar: W zasadzie obejrzałem sobie teraz recenzję quaza i w sumie świetnie podsumowuje wady i zalety gry. Może to głupie ale chyba popełniłem duży błąd grając bez HUD-a od początku w grze.
@Kryspin013: port z wii U
https://www.youtube.com/watch?v=SHnsqXWqaHI
Jestem w stanie czerpać przyjemność z eksploracji, bo sama mechanika przypadła mi do gustu. Wraz z postępem gry walka staje się przyjemniejsza.