Wpis z mikrobloga

Bądź mną
Bądź klientem #orange
W sobotę idziesz do salonu
prosta sprawa: jakiś numer przenosisz do orange i chcesz dodatkową umowę
super, jasne tu papiery
dostajesz umowę i kartę SIM
w domu karta nie działa
czasem tak jest, poczekam
PONIEDZIAŁEK
karta nadal nie działa
może telefon uszkodzony?
nie, inna karta działa
zadzwoń na BOK
BOK widzi tylko numer nowej umowy i żadnych usług do niej
WTF?
Idę do salonu
W salonie okazuje się, że "system miał błąd w sobotę" i nie ma zamówienia na abonament
Pani za radą supportu próbowała 4h później i olała temat bo to samo się działo
krytycznybłąd.exe - nie poinformuj o tym klienta w sobotę, nawet mailem
Pani reflektuje się i przy mnie dzwoni na support co z tym robimy
"SLA na rozwiązanie tego problemu to 7 dni to se czekaj"
przypomnij grzecznie, że jak przeniosą mi ten numer to stara karta przestanie działać
nosorrytakimamysystem.jpg
"czy można to jakoś przyśpieszyć?
"no nie"
dziękuję, i informuję że sam sobie to wyeskaluję do Orange
tia_jasne.png
AUTYZM MODE ON
Google, znalazłem mail do laski z HR Orange
mam format maila z jakiego korzystają
mam już listę kilku Project Managerów i jakiś członków zarządu
sprawa opisana, mail wysłany
fuckyeah.jpg
DZISIAJ
dzwoni miła pani Sylwia z działu utrzymania klienta kluczowego
wyjaśniamy temat, ona obiecuje to ogarnąć
przy okazji rozmawiała z kierownikiem salonu i pracownikiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

chyba już wiem, w którym salonie Orange mnie nie lubią xD

#takbylo #januszebiznesu
  • 4
@Tajny_agent_CIA: Ja ostatnio tak przedłużyłem umowę abonamentową przez telefon. Wybrałem telefon, abonament wszystko, po kilku dniach kuriera wciąż nie ma, dzwonię a oni do mnie, że w ogóle nie widzą, że ja dzwoniłem do nich. Zero. Żadnego przedłużenia, żadnych wygenerowanych dokumentów - dosłownie nic.
Podziękowałem i przeszedłem na kartę.
@Tajny_agent_CIA: dzisiaj byłem w jednej galerii handlowej by przenieść numer do Orange, nie chcę kuriera bo to za długo trwa + potem trzeba czekać na niego w domu, co mnie niesamowicie #!$%@?. Wolę załatwić wszystko na miejscu. Byłem w jednej galerii, mówi mi że jest jakiś błąd i żebym przenosił przez kuriera, byłem w drugiej galerii to typ mówi że jest globalny błąd przez który on nie może wydać żadnych rzeczy