Wpis z mikrobloga

Cześć!
Pytanie na temat gwarancji/reklamacji w #morele .
Kupiłem laptopa MSI z serii gamingowych. Wszystko super do czasu, aż zauważyłem, że Bluetooth ma zasięg ~1m, a wifi zrywa połączenie po około 30 minutach użytkowania - nie ma szans na granie online, czy po prostu używanie wifi - gubią się pakiety.
Laptopa wysłałem na reklamację w morele - po 4 tygodniach wrócił bez pudełka i dokumentów, zapakowany byle-jak w tymczasowy karton.
Po zgłoszeniu braku oryginalnego pudełka czekam na odpowiedź trzeci tydzien - pytanie przekierowali do serwisu - wymaga dokładnej weryfikacji.
Laptop jest moim narzędziem pracy - nie mogę sobie pozwoli kolejny raz na 4-tygodniową przerwę, więc pytanie do Was:
co mogę zrobić, by jak najszybciej naprawili/wymienili/oddali kasę ?
#gwarancja #reklamacja
  • 1
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@xx-jerzu-xx: po pierwsze nie wysyła się w oryginalnym opakowaniu iż dokumentami, musiałeś nie doczytać procedury zwrotu czy coś. Mi kartę graficzną inną działająca przysłali, chyba będziesz musiał wysłać jeszcze raz...