Aktywne Wpisy
LSkiper +540
Nie wiem co mnie skłoniło aby pisać takie rzeczy na portalu ze śmiesznymi obrazkami, ale trudno. Jakoś muszę to z siebie wyrzucić.
Dzisiaj po godz. 3 odeszła ode mnie moja wieloletnia dziewczyna. Byliśmy ze sobą ponad 10 lat - ta dekada była wypełniona ogromnym szczęściem, które mnie spotkało z jej strony - najpierw spotykaliśmy się, aby w ogóle ocenić czy się lubimy, potem codzienne pisanie po 100-200 sms/dzień, potem sama świadomość o
Dzisiaj po godz. 3 odeszła ode mnie moja wieloletnia dziewczyna. Byliśmy ze sobą ponad 10 lat - ta dekada była wypełniona ogromnym szczęściem, które mnie spotkało z jej strony - najpierw spotykaliśmy się, aby w ogóle ocenić czy się lubimy, potem codzienne pisanie po 100-200 sms/dzień, potem sama świadomość o
Amatorro +737
Pytanie na temat gwarancji/reklamacji w #morele .
Kupiłem laptopa MSI z serii gamingowych. Wszystko super do czasu, aż zauważyłem, że Bluetooth ma zasięg ~1m, a wifi zrywa połączenie po około 30 minutach użytkowania - nie ma szans na granie online, czy po prostu używanie wifi - gubią się pakiety.
Laptopa wysłałem na reklamację w morele - po 4 tygodniach wrócił bez pudełka i dokumentów, zapakowany byle-jak w tymczasowy karton.
Po zgłoszeniu braku oryginalnego pudełka czekam na odpowiedź trzeci tydzien - pytanie przekierowali do serwisu - wymaga dokładnej weryfikacji.
Laptop jest moim narzędziem pracy - nie mogę sobie pozwoli kolejny raz na 4-tygodniową przerwę, więc pytanie do Was:
co mogę zrobić, by jak najszybciej naprawili/wymienili/oddali kasę ?
#gwarancja #reklamacja