Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
#uber #bolt #taxify #mirkopomusz #kiciochpyta

Jechałem dziś do pracy boltem i typ nie zakończył podróży. Dzwoniłem do niego to chciał tylko po rusku gadać (nie znam niestety) i poprosił o SMS żeby mógł wrzucić translate, ale to nic nie daje, na SMS-y nie odpisuje, telefony przestał odbierać. Mogę to gdzieś zgłosić, żeby zakończyli tę podróż?
  • 22
@ITWolf: Miałem identyczny przypadek. Za kurs warty 9 zł zapłaciłem 70. Kierowcą miał być ukrainiec, przyjechał maharadża w turbanie który nie znał nawet języka angielskiego. Zgłosiłem sprawę do Bolta, najpierw ponad miesiąc trwała wymiana informacji na temat kursu (xD) po czym pani Marianna z supportu odpisała mi że próbuje się skontaktować z kierowcą. Od tej wiadomości minęło blisko 3 tygodnie i dalej nie mam odpowiedzi jak rozwiązano moją reklamację. A ktoś
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ccc111: właśnie nie wiem. W apce żadna kwota się nie wyświetla, maila nie dostałem, apka banku też nie pokazuje żadnego ściągnięcia. Może to bug apki a nie wina kierowcy? Nie wiem
@ITWolf Jest szansa, że to bug aplikacji: albo Twojej, albo kierowcy, albo ogólnie systemu. Niestety pod względem software'u Bolt jest trochę bardziej toporny od Ubera i mniejsze bądź większe zwiechy nie są czymś nadzwyczajnym.

Ważne, że już widzisz ten kurs jako zakończony. Daj jeszcze trochę czasu, jeśli nie widać szczegółów przejazdu. Być może wszystko będzie poprawne. Możesz też teraz sprawdzić ile faktycznie pobrało Ci pieniędzy z konta. Jeśli nie pobrało niczego, to
@ITWolf: Normalnie w aplikacji po lewej stronie masz wsparcie, rozwijasz menu i piszesz. Jeżdżę Uberem/Boltem/MyTaxi na potęgę - wybieram to co jest najtaniej. Upośledzonych kierowców trafiłem już wszędzie. Najlepiej pisać, zanim Ci się ten kurs zakończy, bo masz mocny dowód, że coś jest nie tak. Co do kolesia @ccc111 wyżej, potwierdza się teoria, że wystarczy nie być burakiem żeby załatwić coś dwa razy szybciej i dwa razy lepiej - jak piszesz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@selenita66: Wielkie dzięki. Myślę że już będzie spoko. Pieniędzy żadnych nie pobrało, więc już pewnie jest w tym aspekcie ok. Bug na pewno nie był w mojej apce, bo dla testu ją przeinstalowałem i cały czas podróż trwała. Do supportu napisałem w pośpiechu i nerwach, nie podając szczegółów, ale myślę, że wszystko się jakoś wyjaśni. Wielkie dzięki za poświęcony czas :)

@tygrysoffshorowy: póki gość nie zakończy przejazdu, masz tylko widok