Wpis z mikrobloga

@kumpek20: Ja swojego kupiłem z przebiegiem 415 tysięcy jakoś. Teraz ma prawie 470.

Z napraw:
- podczas długiej trasy auto nagle straciło moc, powód? - pęknięty wąż od turbo, jakieś 200 - 300 zł mnie to kosztowało, nie pamiętam. Ale spokojnie i normalnie wróciłem do domu, tyle, że wolniej ;)
- profilaktycznie zregenerowałem alternator, bo trochę było słychać już łożysko, 170 zł za regenerację zapłaciłem.

W całym aucie co jeszcze robiłem
@rzeznia22: akurat W210 znam bardzo dobrze jeżeli chodzi o bude. Nie potrzebuje takiego kopa żeby się z kimś brać na światłach bo nie po to kupuję się E klase :) potrzebuje mocy na wyprzedzanie a ten silnik mi to zapewni. Więc ogółem jest drogi w utrzymaniu ale odwdzięcza się bezawaryjnością. Akurat znalazłem fajnie wyposażony egzemplarz i nawet dobrze wygląda na zdjęciach. Z tego to czytałem to przy 3.0TD występuje tylko 5
@rzeznia22: >Tankuje najczęściej do pełna przy rezerwie i zawsze wlewam 62 - 63 litry na czym robię od 650 do 750 km maksymalnie. Kosztuje to mnie około 320 - 330 zł.

Mniej więcej tyle samo kilometrów robiłem na zbiorniku w e220 w mieście także aż tak dużej różnicy nie odczuje po kieszeni
spoko ale jaki sens 3ltd z 177km? i tak wolne i tak juz lepiej 2 litrowego przynajmniej mniej spali xD


@niepanimaju: Wolny to nie jest. Mój, co prawda przy lekkiej górce poszedł 250, czy ktoś chce wierzyć, czy nie. Standardowo bez problemu do 220 km/h się rozpędza.

Faktycznie, wiele 2 litrowych jednostek jest dzisiaj dużo żwawszych i dynamiczniejszych, ale wcale mnie nie palą.
Jeżdżę tez w211 e220 150 KM - o
Nie potrzebuje takiego kopa żeby się z kimś brać na światłach bo nie po to kupuję się E klase :) potrzebuje mocy na wyprzedzanie a ten silnik mi to zapewni.


@kumpek20: Nie no, ze świateł to zawstydzisz już nie jednego chłopaczka w czapeczce z daszkiem w BMW jego ojca, starym klekotem. Wyprzedzać też jest czym i nie ma co się bać, choć denerwująca jest reakcja na kick down - no musisz