Wpis z mikrobloga

konsultanci często sami nie rozumieją bełkotu marketingowego który sprzedają.


@devones: konsultanci pracują tam za najniższą krajową, po kilkudniowym przeszkoleniu, z tego jak działa system, a potem wszystkiego dowiadują się na żywo podczas rozmów z klientami. Na bieżąco wyszukując rzeczy w internecie lub systemie. Znajomy mówił jak to wygląda xD
@bsl: podobno w tej "promocji" pobiera ci transfer jak oglądasz reklamy, które wyświetlają się w czasie filmu XD


@detreomycyna: To jest możliwe - ruch z filmów jest bezpośrednio od Youtube/CDN, reklamy lecą z adserwera więc jeżeli nie oddzielają tego ruchu to niczym innym nie różni się od zwykłego ruchu. Wszystko zależy od tego jak ustawili "filtry" i jaki zakres domen/ip obejmują ¯\_(ツ)_/¯

@devones: konsultanci pracują tam za najniższą krajową,
@Alex_mski swoją drogą fajnie działają teraz firmy. Wypuszczą jakiś badziew, a jak chcesz się coś dowiedzieć lub poskarżyć to wystawiają Ci konsultantów. Co rozsądniejszy powie 'co ten konsultant ma Ci powiedzieć?' no tylko że ten konsultant to wszystko co mam. Mam do prezesa zadzwonić w takiej sytuacji? Reklamacja i oczekiwanie na wymijającą odpowiedź? Chyba pozostaje rezugnacja od razu.
@paczkakawy: Tu nie chodzi o samo to, że się coś zgłasza itd. Chodzi o styl rozmowy xD OP pisze jakieś głębokie teksty do chłopaka co tam pracuje za najniższą pewnie - "nonsens... bezsensowna... w końcu to też aplikacja wg pana" i inne tego typu. Na live chacie można się o coś zapytać, można otrzymać pomoc w doborze oferty i to tyle raczej xD Skargę można zgłosić formularzem, mailem czy telefonicznie -