Wpis z mikrobloga

@Floweczek: z taką mocą, to dokładnie to jest 1.9 JTDm. Mam taki silnik już 4 rok, do przyspieszenia zbiera się super. Trochę gorzej przy wolnych obrotach, ale to normalne w dieslu.Na samym początku miałem robioną turbinę po poprzedniej właściciele. Silnik bardzo sprawny, usterki praktycznie żadne. Rok temu wpadł mi w tryb awaryjny, ale wystarczyło oczyścić zawór EGR.
Na forach pisali by zaślepić, ja aż tak się nie znam i jeżdżę jak jest.
Dodam, że ogromne znaczenie ma jakość tankowanego paliwa. Ja przez pół roku zalewałem na Carrefour i zaczął mi lekko przerywać przy przyspieszaniu. Powrót na Orlen (ale nie Verva) i jest lepiej.
@Floweczek: jeśli chodzi o ten silnik to w 159 do połowy 2006 były montowane wadliwe klapy wirowe, wiec jeśli masz taki egzemplarz to warto się zainteresować czy ktoś już to naprawiał. Sam silnik jest bardzo wytrzymały przy prawidłowej eksploatacji zrobi spokojnie pół miliona.
@Floweczek: W przypadku 150 nie ciesz się na super niskie spalanie przy kręceniu się wokół komina czy nawet w zimie, moje w cromie to jakieś 6.8 wg kompa jeżdżąc wokół komina, rekord 6.2 trasa i 9 zima. Niskie to miała 115 w 156 a nie to xD
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Floweczek: 9,5 do setki, idzie jak głupi jak co pociśniesz. Problematyczne mogą być klapy wirowe. Poza tym ze spalaniem można zejść nawet do 5,5. No i generalnie jest bezproblemowy. Olej i filtry co 15000 i chodzi lepiej niż Passat.