Wpis z mikrobloga

Niecałe 3 miesiące temu, Reduz - główny programista silnika Godot Engine, rozpoczął prace nad wsparciem w Godocie niskopoziomowego i multiplatformowego Vulkan API.
Do tej pory udało mu się przepisać prawie cały silnik 2D a teraz zajmuje się elementami 3D. Planuje reduz zakończyć pracę nad Vulkanem gdzieś około Października.
Vulkan będzie dostępny w Godocie w wersji 4.0, która zadebiutuje najprawdopodobniej w pierwszym półroczu 2020 roku.
Już teraz można samemu skompilować i sprawdzić Godota(edytor póki co jest bardzo niestabilny) - https://github.com/godotengine/godot/commits/vulkan

https://godotengine.org/article/vulkan-progress-report-1
https://godotengine.org/article/vulkan-progress-report-2

#gamedev #vulkan #godot
q.....n - Niecałe 3 miesiące temu, Reduz - główny programista silnika Godot Engine, r...

źródło: comment_VvRW8iPiceH6hGl0SzveNyE8hW2kC15K.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz