s.....n konto usunięte 08.08.2019, 12:19:47 28 Oto prawdziwy G I G A C H A D polskich żelaznych szlaków GAGAR ( ͡° ͜ʖ ͡°)Pokaż spoiler73/100##!$%@? #kolej #pociagi #pociagiboners #fotografia #tworczoscwlasna #pkp #pkpcargo #polska #gigachad #gagarin ##!$%@? źródło: comment_lONMUtmR5sTCFfsDfnUd391nGlhPpaod.jpg Pobierz shitty_support duprees daloma konto usunięte sins +23 innych
SebaD86 SebaD86 08.08.2019, 12:24:36 8 Jak gagar to gigachad, to przedstawiam wam M E G A - U L T R A - C H A D A - 4TE10To taki potwór, że nawet dla Rosjan jest za dużym potworem i zmienili go z 4- w 3-sekcyjny ;)9000KM mocy! źródło: comment_hYRSaHx7DEpV0vZnxtQlE6psCwze3p4O.jpg Pobierz konto usunięte choochoomotherfucker PawelW124 Montago Finsky +3 innych
s.....n konto usunięte 08.08.2019, 12:34:13 2 @SebaD86: Ciekawe jak bardzo masakruje to tory. Gagary zaslynely z tego ze delikatne dla szlakow nie bylo i w wielu miejsach maja zakaz kursu z tego co wiem. konto usunięte Chlewnia_z_choroszczy
SebaD86 SebaD86 08.08.2019, 12:35:39 0 @slozubn: on jeździ głównie po BAMie - a tam pewnie mają tory job twoju mać :)
Ciasto_hirol Ciasto_hirol 08.08.2019, 12:44:30 via Android 0 @slozubn jest tak giga, że aż wywala oficjalna apkę.
LRF1000W LRF1000W 08.08.2019, 13:54:18 0 @slozubn: Tamary i ET22 też, SU/ST 45 też mają problemy z ciasnymi łukami
bori bori 08.08.2019, 19:07:52 via Android 0 @slozubn Lokomotywy ST44 formalnie mogą jeździć tylko po liniach klasy C4 i D4 że względu na naciski 190 kN/oś i 6,6 t/mb nacisku liniowego.@LRF1000W Kiedyś bywały takie problemy z niedotartymi ET22, że w rozjazdach o promieniu 190 m musiano smarować powierzchnie toczne szyn
LRF1000W LRF1000W 08.08.2019, 19:28:13 0 @bori: teraz stosuje sie smarowanie obrzeży, rzadko jest stosowane smarowanie przytorowe
GAGAR ( ͡° ͜ʖ ͡°)
73/100
##!$%@? #kolej #pociagi #pociagiboners #fotografia #tworczoscwlasna #pkp #pkpcargo #polska #gigachad #gagarin ##!$%@?
To taki potwór, że nawet dla Rosjan jest za dużym potworem i zmienili go z 4- w 3-sekcyjny ;)
9000KM mocy!
@LRF1000W Kiedyś bywały takie problemy z niedotartymi ET22, że w rozjazdach o promieniu 190 m musiano smarować powierzchnie toczne szyn