Wpis z mikrobloga

@Kosiak: Kiedys sie bawilem, na pewno nie nazwal bym siebie expertem. Sprawdz swiece w pierwszej kolejnosci (czy sie żarzy), aku w odpalarce naladowane? Filtr skropiony paliwem/olejem do nitro?
  • Odpowiedz
@Kosiak: a jakie są objawy? Może uda się coś podpowiedzieć choć zawsze najlepiej by było by ktoś się znalazł na miejscu :). We Wrocławiu na pewno znajdą się spece od żarówek :).
  • Odpowiedz
@Kosiak: No pewnie tak będzie najlepiej, tak jak pisałem powinieneś raczej kogoś znaleźć, kojarzę że macie tam sklepy modelarskie to i jacyś modelarze powinni być, a nawet macie chyba światową czołówkę w łódkach spalinowych (podobne silniki). Możesz podpytać też na jakimś forum (np pfmrc.eu) jeśli się tu nikt nie znajdzie. A jak coś to ja też chętnie mogę coś podpowiedzieć, bo może dużo nie wiem, ale kilka silników modelarskich zreanimowałem :).
  • Odpowiedz
@Kosiak: a ma kompresje? Ja bym ustawił iglice na ustawienie fabryczne, sprawdził świece, kompresje i próbował :P. Jak zaciąga paliwo to już coś, kwestia czy on chce zapalić, blokuje się, czy po prostu kręci ale nawet nie ma "ochoty" zapalić.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@czarobest: kręci się czasem są chwile jakby chciał odpalić ale czegoś mu brakuje.
Wydaje mi się że jakby był zatarty to by wal się nie kręcił.
  • Odpowiedz
@Kosiak: no to kompresja raczej jest, jeśli na krótką chwilę zaskakuje i od razu gaśnie to kombinował bym z ustawieniem paliwa, może paliwo też ma z 3 lata? ( ͡° ͜ʖ ͡°) choć to raczej nie powinno mieć aż takiego znaczenia.
  • Odpowiedz