Miałem dziś lot naszym narodowym dumnym przewoźnikiem (wystartował planowo 15.30) natomiast w powietrzu zdarzyła się usterka i wylądowaliśmy z powrotem w Warszawie o godzinie 17.15. Jest godzina 18.30, samolot widnieje jako odwołany, pracownik LOTu się ulotnił, a my nawet nie wiemy gdzie są nasze bagaże, bo sortownia nie odpowiada. Oczywiście o wodzie czy jakiejś opiece nie ma mowy. Czy w tej sytuacji będzie mi się należało jakieś odszkodowanie? Lot do Heathrow.
@zagraj: dziś dostałem zwrot od LOT więc jestem na świeżo
1. Wysyłasz do lotu o zwrot, możesz skorzystać z ich formularza na stronie 2. Czekasz na odp 3. Jeśli odpowiedź będzie pozytywna to kasę dostaniesz, jeśli negatywna to oddajesz sprawę do ULC, wysyłając do ULC uzupełniasz ich formularz i dodajesz kopie rozmów z lotem
@Andczej @prawny_swir Dzięki mirki, na razie próbuję przebukowac bilet na jutro, ale w kwestii reklamacji, nie daruję, tym bardziej, że LS ground services przez 2h przetrzymywało nasz bagaż....
Opisujesz tam sytuacje i, że na mocy eu261 chcesz odszkodowanie w kwocie XXX (sprawdź jaka była odległość). Dodatkowo powinieneś dostać vouczer na jedzenie a w razie następnego lotu jutro również hotel. Jeśli tego nie dostałeś porusz również ten temat (i jeśli np. dzisiaj nocujesz w hotelu to daj im rachunek).
p0lka idzie na policję, bo gość śmiał odwołać spotkanie i usunąć parę w dniu spotkania xDDDDD Niech jej ktoś powie, że gdyby to było karane to Tinder byłby w połowie pusty xD
Hej Mirki,
Miałem dziś lot naszym narodowym dumnym przewoźnikiem (wystartował planowo 15.30) natomiast w powietrzu zdarzyła się usterka i wylądowaliśmy z powrotem w Warszawie o godzinie 17.15. Jest godzina 18.30, samolot widnieje jako odwołany, pracownik LOTu się ulotnił, a my nawet nie wiemy gdzie są nasze bagaże, bo sortownia nie odpowiada. Oczywiście o wodzie czy jakiejś opiece nie ma mowy. Czy w tej sytuacji będzie mi się należało jakieś odszkodowanie? Lot do Heathrow.
Dzięki z góry!
1. Wysyłasz do lotu o zwrot, możesz skorzystać z ich formularza na stronie
2. Czekasz na odp
3. Jeśli odpowiedź będzie pozytywna to kasę dostaniesz, jeśli negatywna to oddajesz sprawę do ULC, wysyłając do ULC uzupełniasz ich formularz i dodajesz kopie rozmów z lotem
Poczytaj :) sprawa jest dość prosta
Dzięki mirki, na razie próbuję przebukowac bilet na jutro, ale w kwestii reklamacji, nie daruję, tym bardziej, że LS ground services przez 2h przetrzymywało nasz bagaż....
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
@zagraj: https://www.lot.com/pl/pl/reklamacje-pasazerskie-po-podrozy
Opisujesz tam sytuacje i, że na mocy eu261 chcesz odszkodowanie w kwocie XXX (sprawdź jaka była odległość).
Dodatkowo powinieneś dostać vouczer na jedzenie a w razie następnego lotu jutro również hotel. Jeśli tego nie dostałeś porusz również ten temat (i jeśli np. dzisiaj nocujesz w hotelu to daj im rachunek).