Wpis z mikrobloga

@NiepoprawnyKomentator: Nie wiem. Ja mam najnowszy katalog 2003/2004. Wiem, że był katalog jakiś do 2013 ale chyba nie od początku, ale on obejmował takie bardziej njuanse jeżeli chodzi o karty, bo nie były one już popularne, jakieś wydawnictwa specjalne, kolekcjonerskie, itp.
Jak jesteś amatorem to w necie masz był katalogi i możesz sobie sprawdzić co tam potrzebujesz.
Jak coś to służę pomocą, mam pokaźną kolekcje. Trochę już zapomnianą niestety.
@Vadzior: jestem amatorem. Kiedyś zbierałem, ale kolekcja raczej nieduża. Ok 320 kart. Teraz przy sprzątaniu mieszkania teściów trafiło się sporo nowych kart i postanowiłem trochę poważniej podejść do tematu.

Ten katalog o którym piszesz to chyba karty chipowe, które przyznam, że nie kręcą mnie już tak jak magnetyczne.
@Vadzior: Trochę to trwało, ale mam listę. Karty niestety raczej popularne, ale może czegoś nie masz.

CWIK OPIS Powtórki
54 Poznan - ratusz 1
55 Lodz - plac Wolnosci 1
59 Szczecin - Waly Chrobrego 1
72 Pultusk 1
105 Pulawy 1
117 750-lecie Elblaga 1
155 Swieta Lipka 1
176 Kazimierz Dolny - Osr. Telekomunikacji 1
177 100 lat telefonow lubelskich 1
256 680-lecie m. Lublina 1
278 V Pielgrzymka
@NiepoprawnyKomentator: Przeleciałem katalog swój i z tych co wypisałeś nie mam zaznaczone 18 pozycji. Ale jak już mamy się wymieniać to muszę przejrzeć zbiór bo być może nie odznaczałem. Każda karta jest dla mnie znajoma i mam wrażenie, że muszę ją przecież mieć. Za dużo za dzieciaka się w ten katalog napatrzyłem ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Mam rozumieć, że cyfra na końcu 1 oznacza, że i tak
@NiepoprawnyKomentator: Aha, świetnie. Myślałem, że to wszystkie Twoje karty ( ͡° ͜ʖ ͡°) Czyli jest z czego wybierać.

466 Krakow - sukiennice noca (nr 118) 1

Wiesz o co chodzi z tym numerem 118? Ten sam wizerunek na karcie 118. Na pewno dobrą kartę wybrałeś z tym samym wizerunkiem? Na mojej liście jest kilka takich pozycji z czego brakuje mi dokładnie jednej karty z tym samym wizerunkiem.