Aktywne Wpisy
Chłop w sobotę wbija 32 lvl i nigdy nie całował sie za darmo. Śmiechu warte ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#pokazmorde #przegryw
#pokazmorde #przegryw
MistrzKowalski +62
Jak mnie #!$%@?ą byli alkoholicy, ze swoimi gadkami moralnymi. Nie pije taki dopiero od paru lat, a najpierw #!$%@?ł życie sobie i swojej rodzinie zszedł na dno, robił już za podczłowieka, a teraz mnie staremu co ma normalną rodzinę, odchował już dzieci, które tez są nauczone, że "alkohol to pije się z głową, a nie zakąską" będzie #!$%@?ł farmazony na temat alkoholu. Najchętniej przypierdzieliłbym takiemu w pysk, aż by się nogami nakrył,
#rainmeter #pokazpulpit
the MSIAfterburner.dll goes into your Appdata folder (%appdata% by default on Windows), inside the Rainmeter/Plugins folder. Then, you need to change your Skin via Edit Skin, and change all 3 [MeasureGPU*] functions after the [Variables]: the Plugin=MSIAfterburner.dll to Plugin=Plugins\*. That is to say, from
[MeasureGPULoad]
Measure=Plugin
Plugin=MSIAfterburner.dll
DataSource=GPU usage
MaxValue=100
MinValue=0
to
[MeasureGPULoad]
Measure=Plugin
Plugin=Plugins\MSIAfterburner.dll
DataSource=GPU usage
MaxValue=100
MinValue=0
as an example. All 3 (GPULoad, GPUTemp, and GPUFanSpeed)
ustawione domyślnie na każdym measure w .ini od graph bara. i wszystko inne działa aby framerate i vcore nawalają. Próbowałem też inne wersje msiafterburner.dll dla x32 i x64, ale bez zmian, nieważne które.
Zastanawia mnie też wartość 'sourceID=64 w vcore.