Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Niuskul: nie ooisuj swojefo problemu tutaj tylko na PW, dzięki temu następna osoba z tym samym problemem #!$%@? znajdzie. I dobrze - szerzenie informacji to gówno.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Niuskul: jak wrócę do domu to sprawdzę skina. Mam to w powietrzu zrobić? Z głowy dużo nie udziałam a w domu będę dopiero jutro wieczorem.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Niuskul: robiłeś to:
the MSIAfterburner.dll goes into your Appdata folder (%appdata% by default on Windows), inside the Rainmeter/Plugins folder. Then, you need to change your Skin via Edit Skin, and change all 3 [MeasureGPU*] functions after the [Variables]: the Plugin=MSIAfterburner.dll to Plugin=Plugins\*. That is to say, from

[MeasureGPULoad]
Measure=Plugin
Plugin=MSIAfterburner.dll
DataSource=GPU usage
MaxValue=100
MinValue=0

 to

[MeasureGPULoad]
Measure=Plugin
Plugin=Plugins\MSIAfterburner.dll
DataSource=GPU usage
MaxValue=100
MinValue=0

as an example. All 3 (GPULoad, GPUTemp, and GPUFanSpeed)
@Waspin: sory, dopiero teraz mogłem siąść do kompa po weekendzie. Mam tak (Plugin=Plugins\MSIAfterburner.dll)
ustawione domyślnie na każdym measure w .ini od graph bara. i wszystko inne działa aby framerate i vcore nawalają. Próbowałem też inne wersje msiafterburner.dll dla x32 i x64, ale bez zmian, nieważne które.
Zastanawia mnie też wartość 'sourceID=64 w vcore.
Niuskul - @Waspin: sory, dopiero teraz mogłem siąść do kompa po weekendzie. Mam tak (...

źródło: comment_0epIXtWWbHnOFch9lSqx1es2Sxg4P5fH.jpg

Pobierz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Niuskul: hehehe a to to już standard tego dziadostwa. Jak masz tekst podany w ten sposób to musisz zdefiniować %1 jako zmienną w miejscu, skąd on to zaciąga (poszukaj innych %1 w kodzie)