Wpis z mikrobloga

Szukam pomysłów na zestaw stereo/"kina domowego". Głównie do muzyki elektronicznej i oglądania seriali. Pomieszczenie to salon z aneksem, niecałe 30m2, kanapa 1,5m od tv. Moje główne wymagania to kolumny stereo a nie zestaw 5.1, najlepiej nie za duże bo chyba będę stawiał je na meblach, amplituner (?) musiałby mieć możliwość działania jako źródło do Spotify tak żeby łączyć się z apki w telefonie, i fajnie jak by się dało odtwarzać na tym płyty CD audio. Nie jestem audiofilem, muzyka to głównie drum&bass więc ważne są tony niskie, bardziej chodzi mi o ficzery bo będzie to zastępstwo dla jakichś Modecomów komputerowych. Budżet mam powiedzmy 3k, przy czym kolumny mogą być używane. Na amplituner kolega poleca Yamahę R-N301, albo inne z tej serii, i kolumny wg. uznania, co myślicie?
#audio #hifi
  • 13
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@czlowiekboruta: myślę właśnie, Cannon tls 1032 jakieś tanie podstawki do tego, Harman Kardon hk6650, pilot bym zdobył do niego. A do tego przydałby się jaki streamer do Spotify itp.
@tasiu84: Hmm, nie wiem jak definiuje się kino domowe. Chcę zestaw stereo bo nie mam miejsca i nie czuję potrzeby na więcej głośników. Będę to mieć podłączone na stałe do telewizora i pośrednio pod konsolę, ale oglądam głównie niewymagające seriale na netflixie więc jakość w filmach nie jest super ważna. Jako zestaw audio ma to działać prosto z telefonu bez udziału innych urządzeń, najlepiej jako streamer do Spotify, ewentualnie odbiornik bluetooth.
@czlowiekboruta: Kino domowe zawzwyczaj system surround 5.0 lub większy. Jak do muzyki i seriali to ci styknie jakiś streamer typu yamaha Musicast WXAD-10 do którego podepniesz TV a pośrednio przez TV konsolę. Wzmacniacz oraz kolumny.