Wpis z mikrobloga

Wysłałam hulajkę #m365 na zmianę zaczepu do serwisu na gwarancję ,cieszę się i nie żałuje ,miałam to zrobić pózniej ..listopad ,grudzień ale zadziałałam pod wpływem impulsu i pojechała sobie do Piaseczna (CCS -cyfrowe centrum serwisowe ) .Cała operacja z wysłaniem i dostarczeniem (dziś do mnie wróciła ) trwała tylko 6 dni .Jestem zadowolona .oprócz zawiasu wymienili całą sztyce kierownicy ,tarczę hamulcową wyregulowali linkę i zacisk hamulca .Fajnie jestem zadowolona ..różne rzeczy pisali na temat tego serwisu ale w moim przypadku złego słowa a nich powiedzieć nie mogę
#m365 #m365pro #hulajnogaelektryczna #xiaomi #mijia
  • 10
@FLAC: Drooooooogo ale na raty po 45 zł.miesięcznie (36 miesięcy) Telefonu nie chciałam bo mam to stwierdziłam a co mi zależy i tak się rozpoczęła moja przygoda z hulajkami :)
@Drail: Wejdz sobie na tę stronę
http://www.ccsonline.pl/
Jak już tam będziesz to masz odnośnik ze znaczkiem "mi" z informacją że możesz zweryfikować swoje urządzenie ,wejdz tam i podaj numer seryjny swojej hulajki ,ewentualnie przedzwoń do nich i zapytaj .Mi zaproponowano żebym odniosła hulajkę do orange ale nie zgodziłam się na to bo to oznaczało by dłuższy jej pobyt w serwisie.