Wpis z mikrobloga

CZY WIECIE CO TO JEST #!$%@? OBSŁUGA KLIENTA? TO POLECAM ZGŁOSIĆ JAKIKOLWIEK PROBLEM W BANKU #pekao

Ok, to pokrótce: zainstalowałem aplikację #peopay , ale na głównym pulpicie nie widziałem możliwości płacenia Blikiem.
Nie jest to dla mnie jakaś mega ważna rzecz, ale pomyślałem, że zapytam czemu mi nie działa, szczególnie że reklamowali JEST W PYTE MAMY #!$%@? BLIKA.

Uprzedzając pytania, czemu nie zadzwoniłem do nich to jeszcze raz podkreślam - nie jest to dla mnie najważniejsza rzecz, a mi wygodniej jest pisać, więc wolałem kontaktować się z nimi przez ich komunikator na stronie banku.

Zacząłem od live chata na ich stronie. Konsultant szybko odpisał, próbował coś pomóc (zmiana ustawień, itp), ale nic to nie dawało. Pomyślałem, że może coś z moim kontem w banku jest nie tak, że mam zablokowaną możliwość płacenia Blikiem czy kij wie co. Co na to Konsultant? Sorry, nie wiem, nie mogę Ci pomóc, nie mam takich uprawnień, napisz do Biura Obsługi Klienta albo zadzwoń. Kurde, dziwne to jest, ale ok.

No to napisałem wiadomość do Biura Obsługi. I tu już jest festiwal absurdu.

Ja: (początek czerwca):
PEKAO: propozycja rozwiązania: naciśnij napis BLIK.

(SUPER ROZWIĄZANIE #!$%@? XDDDDD)

JA: spoko, tylko, że nie mam takiego przycisku
PEKAO: podepnij BLIK do konta
JA: ok, tylko problem jest taki, że nie mam możliwości podpięcia BLIKa, nie mam takiej opcji w ustawieniach, przerabiałem to już z Waszym konsultantem.
PEKAO: (lipiec) - ok, zapisuję reklamację
JA: Dzięki. Kiedy odpowiedź?
PEKAO (po 2 tygodniach od mojego pytania): po 30 dniach, a jak będzie coś trudnego to po 60, hehe
Ja (po 61 dniach roboczych): no i?
PEKAO: zgłosiliśmy to do działu reklamacji
Ja: ale jak to, przecież już jest zgłoszona reklamacja!
PEKAO: dzięki za wiadomość, jak masz jakiś problem to zadzwoń albo napisz.

I tu mam wątpliwość czy "Konsultant pekao" to zwykły bot wklejający te same formułki, tylko zmieniający na końcu podpis z randomowym polskim imieniem i nazwiskiem.

Podsumowując:
- po 4 miesiącach od zgłoszenia, dalej nie mam blika; ( ͡° ʖ̯ ͡°)
- pekao ma #!$%@? na klienta;


#zalesie #banki
  • 10
@thraktor: Ja ostatnio chciałem założyć konto oszczędnościowe w ich promocji, niestety w 2019 r. u nich nie jest to możliwe elektronicznie, więc wizyta w oddziale, odczekanie w kolejce bo emeryci kase wypłacają, potem mówię o co chodzi, oczywiście Pani mi wciska, ze to tylko dla nowych klientów, mówię że maja regulamin na stronie i są też warunki dla obecnych i je spełniam, ona nic nie wie, dzwoni do managera, po konsultacji
@thraktor: od polowy wrzesnia reklamacje musza byc rozwiazane wciagu 2 tygodni, w trudnych przypadkach 1 miesiac. reklamacje polecam zglaszac bezposrednio na stronie / aplikacji jezeli jest taka opcja, u mnie w banku przez strone da sie wyslac wiadomosc o typie reklamacja i odpowiedz przychodzi do tej skrzynki na stronie banku. lepiej niz przez jakiegos bota bo masz potwierdzenie ze reklamacje zlozyles