Aktywne Wpisy
xarcy +261
#ukraina #niewyjadajrolnikom
1. Bądź polskim wąsatym wsiurem i miej ból dupy o konkurencję
2. Zablokuj transport owoców na granicy
3. Poczekaj aż maliny spleśnieją i wpuść transaport
4. Opublikuj zdjęcia spleśniałych malin
5. Zrób Polsce opinię pomagierów putina w świecie
6. Idź do kościółka się pomodlić w niedzielę
7. Kwiiiik
1. Bądź polskim wąsatym wsiurem i miej ból dupy o konkurencję
2. Zablokuj transport owoców na granicy
3. Poczekaj aż maliny spleśnieją i wpuść transaport
4. Opublikuj zdjęcia spleśniałych malin
5. Zrób Polsce opinię pomagierów putina w świecie
6. Idź do kościółka się pomodlić w niedzielę
7. Kwiiiik
Sylvio19 +718
Miruny, 2 lata temu mój kuzyn z którym nie miałem właściwie żadnego kontaktu zadzwonił do mojego ojca z prośbą o pożyczke 50 tysięcy złotych na ratowanie jego firmy transportowej (ma kilka busów i tracił płynność) Ojciec się zgodził. Kuzyn pieniędzy oczywiście nie oddał. Jak gdyby nigdy nic lata sobie z żonką na wakacje i biorą nowe samochody w leasing czym chętnie chwalą się na facebooku. Ojca zbywa tekstami typu "nie mam kasy
Ok, to pokrótce: zainstalowałem aplikację #peopay , ale na głównym pulpicie nie widziałem możliwości płacenia Blikiem.
Nie jest to dla mnie jakaś mega ważna rzecz, ale pomyślałem, że zapytam czemu mi nie działa, szczególnie że reklamowali JEST W PYTE MAMY #!$%@? BLIKA.
Uprzedzając pytania, czemu nie zadzwoniłem do nich to jeszcze raz podkreślam - nie jest to dla mnie najważniejsza rzecz, a mi wygodniej jest pisać, więc wolałem kontaktować się z nimi przez ich komunikator na stronie banku.
Zacząłem od live chata na ich stronie. Konsultant szybko odpisał, próbował coś pomóc (zmiana ustawień, itp), ale nic to nie dawało. Pomyślałem, że może coś z moim kontem w banku jest nie tak, że mam zablokowaną możliwość płacenia Blikiem czy kij wie co. Co na to Konsultant? Sorry, nie wiem, nie mogę Ci pomóc, nie mam takich uprawnień, napisz do Biura Obsługi Klienta albo zadzwoń. Kurde, dziwne to jest, ale ok.
No to napisałem wiadomość do Biura Obsługi. I tu już jest festiwal absurdu.
Ja: (początek czerwca):
PEKAO: propozycja rozwiązania: naciśnij napis BLIK.
(SUPER ROZWIĄZANIE #!$%@? XDDDDD)
JA: spoko, tylko, że nie mam takiego przycisku
PEKAO: podepnij BLIK do konta
JA: ok, tylko problem jest taki, że nie mam możliwości podpięcia BLIKa, nie mam takiej opcji w ustawieniach, przerabiałem to już z Waszym konsultantem.
PEKAO: (lipiec) - ok, zapisuję reklamację
JA: Dzięki. Kiedy odpowiedź?
PEKAO (po 2 tygodniach od mojego pytania): po 30 dniach, a jak będzie coś trudnego to po 60, hehe
Ja (po 61 dniach roboczych): no i?
PEKAO: zgłosiliśmy to do działu reklamacji
Ja: ale jak to, przecież już jest zgłoszona reklamacja!
PEKAO: dzięki za wiadomość, jak masz jakiś problem to zadzwoń albo napisz.
I tu mam wątpliwość czy "Konsultant pekao" to zwykły bot wklejający te same formułki, tylko zmieniający na końcu podpis z randomowym polskim imieniem i nazwiskiem.
Podsumowując:
- po 4 miesiącach od zgłoszenia, dalej nie mam blika; ( ͡° ʖ̯ ͡°)
- pekao ma #!$%@? na klienta;
#zalesie #banki
Najnowsza wersja aplikacji?
@marsellus: I tu jest właśnie problem, bo w ustawieniach nie mam Blika jako metody płatności (tylko masterpass i Apple Pay).