Aktywne Wpisy
dariusz44 +640
Myślałem, że nic mnie już w życiu nie zaskoczy, a jednak. Właśnie się dowiedziałem, że mój ojciec lvl 71 ma romans z żoną (lvl 42)mojego brata (lvl 45). Co więcej wczoraj mu i mamie oswiadczyli że zamierzają żyć razem. Mama w szoku, brat #!$%@? w drobiazgi. Kupuje bilet lotniczy do Polski żeby wziąć udział w tej awanturze. Stary spektakularnie zakończyły mi kilkumiesięczy neet. Żeby dorośli ludzie takie rzeczy #!$%@?, to się nie
mirko_anonim +96
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Jestem niebieskim. Ojciec nigdy nie miał samochodu, więc w wieku 18 lat nie potrafiłem jeździć samochodem, czego się wstydziłem i co mi ciążyło. Kumple porobili w najbliższym możliwym terminie, a ja się bałem. Wydawało mi się to ogromnym wyzwaniem, któremu nie podołam, skoro nie potrafię nawet ruszyć samochodem do przodu. Szwagier raz mi zaproponował, że mnie nauczy, ale jak zobaczył, że jestem totalnie zielony, to chyba się przestraszył, że
Jestem niebieskim. Ojciec nigdy nie miał samochodu, więc w wieku 18 lat nie potrafiłem jeździć samochodem, czego się wstydziłem i co mi ciążyło. Kumple porobili w najbliższym możliwym terminie, a ja się bałem. Wydawało mi się to ogromnym wyzwaniem, któremu nie podołam, skoro nie potrafię nawet ruszyć samochodem do przodu. Szwagier raz mi zaproponował, że mnie nauczy, ale jak zobaczył, że jestem totalnie zielony, to chyba się przestraszył, że
Biercie popcorn, bo troche długie.
Dokładnie miesiąc temu, 9 września złożyłem reklamacje na laptop, który się nie włączał i nie reagował. Oddałem go do serwisu stacjonarnego w moim mieście. Poinformowali mnie że nie załatwią mi tego od ręki, tylko muszą wysłać do WWA do serwisu. Tam jakaś laska mi go przyjęła, i do tego mnie poinformowała że naprawa będzie trwała 14 dni roboczych (nie wiem skąd ona to wytrzasnęła, ale ok). No to ja czekam, czekam tydzień, czekam drugi. Ogarnąłem na necie do jakiego serwis wysłali mój produkt, więc sprawdzam status naprawy. Na stronie widniała informacja, że produkt został zdiagnozowany i czekają na części. No to myślę okej, czekam. Czekam już ponad tydzień, ten sam komunikat. Więc postanowiłem do nich napisać, co się dzieje. Pomijając fakt, że odpisali chyba po dwóch dniach, to udało mi się od nich wycisnąć, że zepsuła się bateria i części przyjdą uwaga, 20 PAŹDZIERNIKA. No nie powiem, #!$%@?łem się, no ale nic nie zrobię. Ale dla pewności sprawdzałem codziennie status naprawy. Aż wczoraj zmienił się komunikat z oczekiwania na części na "Prosimy o sprawdzenie korespondencji, którą przesłaliśmy na adres mailowy podany w zgłoszeniu naprawy. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z naszą Infolinią". Oczywiście nie udało mi się do nich dodzwonić. Więc stwierdziłem, że zadzwonię do serwisu gdzie oddałem sprzęt. Oni odpowiedzieli mi, że oddzwonią jak ogarną temat.
i UWAGA NR 1. OKAZAŁO SIĘ, ŻE JEDNAK BĘDĄ WYMIENIAĆ LAPKA NA NOWEGO XD
Po miesiącu trzymania, i teoretycznie zdiagnozowania usterki, stwierdzili że jednak nie naprawiają.
Ale to to tam #!$%@?. Pytam, na jaki mi wymienią. A laska mówi "no na model X, taki srebrny" XD
Więc powiedziałem że sie zastanowię. Napisałem jej maila, żeby mi podała dokładną specyfikację techniczną tego modelu.
i UWAGA NR 2. odpisuje mi żebym skorzystał z porównywarek w internecie, bo oni nie mają specyfikacji tego laptopa XD
Czyli prościej mówiąc, stwierdziła "sam se sprawdź", bo serwis autoryzowany nie ma danych o własnym produkcie. Dziś chyba się do niech wybiorę osobiście, bo to co się tu #!$%@? to przechodzi ludzkie pojęcie XD
#huawei #telefony #komputery #laptopy #it #pc #reklamacja #gownowpis #serwispc ##!$%@? #bekazpodludzi #informatyka