Wpis z mikrobloga

@keyoo0: To przypadek raczej, bo są chyba trzy takie tylko, do tego są dwa biało-niebieskie i jeden całkiem biały. No robi to różnicę, bo rzeczywiście wyglądają na dużo świeższe auta niż są w rzeczywistości.
@Pangia: Tylko tyle? Myślałem, że ich z 12 jest. O wiele lepiej wyglądają od MAN'ów, które po reklamach mają pozostałości kleju przy czym te autobusy wyglądają, jakby jechały cały kurs w błocistym terenie
@Pangia: Nie dziwię się, jak takie obklejone w zimie mają wytrzymać śnieg, rzyganie menela na autobus i deszcz ( ͡° ͜ʖ ͡°) Teoretycznie można to zedrzeć szczotkami, ale żeby to lakieru nie porysowało, bla bla..
@keyoo0: Teraz tym bardziej nikt tego nie będzie robił, bo ponoć w przetargu na obsługę tych nowych aut był warunek, że one nie mają po prostu wejść w skład taboru aut, tylko zastąpić starsze auta, no i najprawdopodobniej te krótkie i średnie MAN-y pójdą na złom, a zostawią tylko właśnie te najdłuższe i najpojemniejsze, które są w stosunkowo dobrym stanie technicznym, no i przede wszystkim wizualnym.
@Pangia: koziołki będą umierać (,) tak w ogóle to nie dałoby tak, że te nowe by kursowały po mieście i okolicach, te starsze mks typu koziołki, solbusy/sory by poszły na pks, a h10 na nowe kursy (o ile brakuje ich gdzieś? ¯\_(ツ)_/¯)
@keyoo0: Nie, bo autobusy są obstawiane na linie według potrzeb i częściowo według „przynależności” do kierowców. Jak ktoś ma przypisany swój autobus, to w miarę możliwości (i jeśli bardzo chce) nim jeździ nawet na różnych liniach, ale jeżeli z jakiegoś powodu na danej linii nie może nim pojechać, bo np. wiadomo, że nie pomieści ludzi albo nie ma Viatolla, no to wtedy bierze coś innego. Jak do „koziołka” wejdzie 40 osób,