Wpis z mikrobloga

Mireczki ostatnio pytałem Was jakie auto do 20-30tys zeby było ekonomiczne i pakowne. Znalazłem fajne autko blisko mnie z wszystkimi funkcjami jakie potrzebuję. Ten model doradził mi @szczypek45 (dzięki). Pytanie dla Was ponownie - co myślicie o tym konkretnym egzemplarzu?
https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-octavia-skoda-octavia-1-4tsi-122km-dsg-navi-szyberdachskora-podgrzewane-fotele-ID6C7fG7.html #motoryzacja #samochody
aklamot - Mireczki ostatnio pytałem Was jakie auto do 20-30tys zeby było ekonomiczne ...

źródło: comment_a1SJNQ2XtuuwcWcKd7Wn5Hx8p5nAKoDc.jpg

Pobierz
  • 11
@aklamot: Motor na granicy ryzyka (poprawcie mnie mirki ale chyba w połowie 2011 dopiero poprawili 1.4 tsi). Skrzynia też mocno ryzykowna, warto ją dobrze sprawdzić, DSG nie lubi jak się ją piłuje i nie wymienia oleju i filtrów w skrzyni. Poza tym - wygląda bajer, sama octavca 2 po lifcie to chyba najlepsza octavka w ogóle.

No i mocno bym sprawdził przebieg... bo podejrzanie niski jak na taką konfigurację z Niemiec.
@aklamot: sprawdź jaki to silnik, czy rozrząd jest na łanuchu czy na pasku. Jak na łancuchu to przygotuj się na wymianę rozrządu co 30-40k km, kosz rzędu 2tys zł. Mam ten silnik w Golfie VI, 90k przebiegu i 2 razy rozrząd już robiłem. Ale sam w sobie jest elastyczny, jak trzeba to ekonomiczny, a i na autostradzie spokojnie da radę. Nie wiem jak DSG bo mam manuala :)
Od 30k zaczynają się sensowne O2 FL 2.0 TDI RS. 170KM z potencjałem na 200-215KM dla Stage 1. Od roku mam taką i biję się z myślą, czy dobrze robię przesiadając się na O3 TDI RS, bo starsza wersja jest większa, dobrze wygląda i praktycznie nic z nią nie trzeba robić, nawet dolewać oleju co wymiany. Jak jesteś spokojny, to spali 6L, jak chcesz depnąć, to 7,3s do setki. Poza tym, pomyślałbyś,