Wpis z mikrobloga

@hemikalik: siema jakie miasto? Mógłbyś napisać jak wygląda praca z klientem gdyby np przyszedł do Ciebie ktoś kto w ogóle nie ogarnia tych rożnych typów systemów, rodzajów zawiasów i standardów w szafach i szafkach? Tłumaczysz wszystko jak krowie na rowie jakie są możliwości aranżacji, jakieś katalogi? Bo jeśli chodzi o takie rzeczy jestem w ogóle zielony a w najbliższym roku będę miał do zrobienia pewnie 2 kuchnie i 2 sypialnie albo
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Wychwalany: lakier poliuretanowy, dosyć twardy w wykończeniu matowym. Producenta IRIS.

@szrono: przypomnij się wieczorem to dam ci znać bo nie pamiętam a nie chce w błąd wprowadzić :-)
@Rinter: Małopolska - Kraków i okolice.
W skrócie wygląda to tak, że robimy głównie na blumie (zawiasy, prowadnice, zawieszki) czyli w dych rzeczach podstawowych stawiamy na jakość.

Jeżeli budżet pozwala to potem można szaleć i wybierać systemy do szafek, carga, nerki
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Sweet_acc_pr0sa: tylko tutaj w drzwiach przesuwnych miało nie być widać rączek ani systemu, dlatego w biały mat dane są ramka pod lustro i front, a front prawych drzwi jest grubości 6mm lakierowany żeby wszystko zgrywało się ze sobą :-)
@hemikalik jak by to wygladalo gdybym sam ogarnal projekt, moze mi sie uda, sam rozpisal elementy a Twoja firma mi to potnie i oklei po czym ja sam bym to poskrecal bo to akurat robie na codzien?

Czy bylo by to dla mnie dobre wyjscie jezeli potrzebuje kuchnie a nie mam jej gdzie zrobic? Jak to by sie mialo co do ceny w porownaniu z normalna robota Twoja (np. 4/5 tej ceny
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@qbad89: jeżeli ogarniesz wymiary, rysunki poszczególnych elementów, frezowanie pod zawieszki to ja jestem zbędny :-)

Bo ja rospisuje formatki i wysyłam do cięcia, wraca to do mnie i wtedy już skręcam a następnie montuje.

Jeżeli byłbym na twoim miejscu (uznaje że wiedza bardzo podstawowa) to bym się w to nie bawił :-) Masz jakiś sprzęt? Miejsce?