Wpis z mikrobloga

@Adamoczi: masz potwierdzenie, że zarejestrowana w filii GLS to dzwoń na infolinie do nich i pytaj co się dzieje. To nie wina Banggood, że gdzieś utknęła i myślę że sprawa jest do wyjaśnienia.
  • Odpowiedz
@Adamoczi: to spróbuj napisać lub zadzwonić do GLS w Niemczech, bo tam została zarejestrowana. Szkoda, że GLS w Polsce tylko ignoruje problem, mogliby to sprawdzić bez problemu ale oczywiście lepiej olać klienta :/ Ja bym tego nie odpuścił, tym bardziej że GLS już zarejestrował zamówienie w swoim systemie.
  • Odpowiedz
@kemp666: W odpowiedzi dostałem informację, że oni obslugują tylko Niemieckich klientów i po wiecej informacji należy napisać do PL GLS...
Płaciłem Paypal wiec raczej ze zwrotem pieniedzy nie będzie problemu tylko kwestia kiedy założyć spór.
  • Odpowiedz