Wpis z mikrobloga

komentarz pod wlogiem rudego Mateusza
'
#f1 Dlaczego tym razem to zespół zauważył, a nie kierowca? Bo szukają byle pretekstu do podłożenia kłody pod nogę. Rękę bym sobie dał uciąć, że tak naprawdę spokojnie by dojechał do końca wyścigu z takim ubytkiem, ale oficjalnie się tego raczej nie dowiemy'
Sekta w #!$%@? xD
  • 26
ostatnio czytalem u rudego ze pewnie zmieniaja cisnie RK przed kwalami i nie moze 100% wycisnac. A teraz przy spadku cisnienia mialby utrzymac za soba Russela, tak?

zmieniaja cisnie RK przed kwalami i nie moze 100% wycisnac

A teraz przy spadku cisnienia mialby utrzymac za soba Russela, tak?


@hpiotrekh: Trochę nie trzyma się kupy Twoja wypowiedź i niczego nie udowadnia/nic nie wnosi. Nie wiadomo "w którą stronę" mieliby zmieniać ciśnienie Robertowi
@Norskee: "slow puncture" słowo klucz. Kubica zorientowałby się że coś jest nie tak po 4-5 okrążeniach a wówczas traciłby kolejne sekundy na okrążeniu. Inżynier momentalnie zauważył zmiane w ciśnieniu opony i jej charakterystyce i kazał mu zjechać.
@EliteClutch88: polecam nie dyskutowanie z sekciarzami, osiwieć można :)
@Shewie: moze po 4, moze po 5 albo po 10 czy 12. Wiesz po ilu czy nie wiesz? XD

Zapytaj pirelli jaka byla szansa na ujechanie tego z takim uszkodzeniem, to ludzie przestana sie zastanawiac
@Norskee: krzywa uszkodzeń dla opony nie jest stała, nie następuje po sobie o x procent na pokonanym dystansie y ze względu na zmienną charakterystykę toru.

Pirelli wydało komunikat, element został wydobyty z opony - można się rozejść, nie wiem po co ta cała dyskusja.
Polacy prowadzą mistrzostwa świata w ściganiu o zero punktów.

Kubica pojechał dobry wyścig, nikt mu tego nie odbierze, wszyscy zgodnie to przyznają i komentują.
Nikt nie zapisze
@Shewie: ale ja nie prosilem zebys sie wymadrzal na temat, o ktorym nie masz pojecia, tylko sobie teoretyzujesz pod jakas teze XD Napisalem tylko w odpowiezdi na twoj wpis, zebys zapytal pirelli czy byla szansa na ujechanie z takim ubytkiem do konca wyscigu czy nie, to ludzie przestana sie zastanawiac
Czego tu nie rozumiesz? XD

No chyba ze pracujesz dla pirelli i wszystko wiesz i sam napisales oswiadczenie nawet, to sory
@EliteClutch88: @Shewie: Ja sie czasem zastanwiam, czy ludzie tutaj sa jacys uposledzeni i nie potrafia odniesc sie do poruszonego tematu. To tak jakby ktos postawil tarcze na zawodach strzeleckich i kazal w nia strzelic, a ktos by zaczal #!$%@? w sedziego, bo tak mu bylo wygodniej albo nie zrozumial o co chodzi XD

ps, pisze się stratą ĄĄĄ, a nie om
@Shewie: Nie czytasz co ludzie do ciebie piszą, odpowiadasz zupełnie nie na temat i masz pretensje ( ͡ ͜ʖ ͡)

Niczego nie skonkludowałeś, tylko rzuciłeś niczym nie potwierdzoną hipotezę o tym, że opona by wytrzymała 4 czy 5 okrążeń. Nie masz zielonego pojęcia ile by wytrzymała opona, BO SIĘ NA TYM NIE ZNASZ I NAWET NIE WIESZ JAK ZNACZĄCO BYŁA USZKODZONA XD Może by nawet 1
BO SIĘ NA TYM NIE ZNASZ I NAWET NIE WIESZ JAK ZNACZĄCO BYŁA USZKODZONA XD Może by nawet 1 okrążenia nie wytrzymała, może by wytrzymała 10, nie ma znaczenia, bo nie tego dotyczył wpis XDDDDD


@Norskee: zapętliłes się jak bęben od pralki, piszesz to samo a nie chce mi się robić kopiuj-wklej.