Wpis z mikrobloga

tam jakos nikt nie plakal ze ma prymitywne zawieszenie


@coo84: Tam prymitywne zawieszenie przedniej osi nie przeszkadza i tak przyczepności przedniej osi w 911 jest zwykle ogromna, grubo ponad jakimikolwiek ograniczeniami. Tył jest zdecydowanie ważniejszy i tam jest zwykle inżynierski cud.

A i tak były konwersje na double wishbone. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@kupkesobieciagne: to wytlumacz wtedy caymana 987 ktory mial macphersony na wszystkich kolach

to, ze double wishbone jest wsadzane do wiekszosci samochodow ktore sie dobrze prowadza nie oznacza ani ze jest to najlepsze rozwiazanie ani ze macpherson jest prymitywny
  • Odpowiedz
to, ze double wishbone jest wsadzane do wiekszosci samochodow ktore sie dobrze prowadza nie oznacza ani ze jest to najlepsze


@coo84: Można powiedzieć, że to rozwiązanie ostateczne, z którym kończą najlepsze obecnie samochody/hipersamochody.

Co do macphersona, to rozwiązanie jest tylko na przednią oś, a samo zawieszenie przedniej osi 3er nie licząc g20 to pseudo macpherson, bo to już i tak zawieszenie wielowahaczowe, gdy w macphersonie sama zwrotnica robi za wahacz. Zawieszenie
  • Odpowiedz
@XpedobearX: no tak sa zawody księgowych jakis optymalizatorów podatkowych ogólnie wszystko co masz na B2B i wymaga od Cibie dobrej prezencji i chodzenia w drogich markowych ciuchach. Uważania na każdy gest ruch itd aby nie wyjść "nieprofesjonalnie" jeszcze itd ale to się klasyfikuje juz jako wyższa grupa.

tak wiem są jeszcze lekarze prawnicy dentysci jest tego pełno ale wszystko to SPECJALIZACJE
  • Odpowiedz
@XpedobearX: no co takie są realia fajnie ,ze ma zazdroszczę i gratuluje. Jednak swoje zdanie mam i
uważam ,że jest ono słuszne ( ͡° ͜ʖ ͡°) no a jemu nich służy. No a jak cos za mocno kombinuje to prędzej czy później KAS się nim zajmie :) Takich z takimi autami pierwsze co będą trzepać
  • Odpowiedz