Wpis z mikrobloga

Mirki, proszę doradźcie. Studiuję mikroelektronikę na AGH i czuję, że mnie to nie kręci. Są momenty, kiedy jako tako podobają mi się moje studia, ale co jakiś czas (ostatnio coraz częściej) czuję, że to nie to co chciałbym robić.

Widzę dla siebie ciekawą ścieżkę rozwoju - w przyszłym roku chcę dołączyć do koła naukowego, co zajmuje się łazikiem marsjańskim i rakietami, a w przyszłości marzyłoby mi się zajmowanie się zarządzaniem strategicznym w branży związanej z przemysłem kosmicznym, dlatego wymyśliłem sobie, że ciężkie studia inżynierskie na AGH to będzie to.

I mimo, że dalej jara mnie ta wizja, to jednak coraz częściej mam doły, kiedy siedzę nad jakąś #!$%@?ą algebrą albo piszę coś w Bashu.

Strasznie lubię czytać na temat komosu, Marsa, jego terraformacji, fascynuje mnie to. Oprócz tego jest masa innych rzeczy o których mógłbym czytać godzinami nie czując upływu czasu i są to różne dziedziny - od tematyki geopolityki i ekonomii, przez urbanistykę i smart city na piłce nożnej kończąc. Nie mam tak jednak z jakąś elektroniką

Myślałem kiedyś o studiach na SGH i pójściu w stronę pracy w konsultingu, ale ostatecznie ilość rzeczy które musiałbym pisać na maturze (matematyka, fizyka/wos, ang rozszerzony i drugi język) mnie dobiła i po mat-fizie poszedłem właśnie na AGH.

Eh nie wiem czy ktoś w ogóle tu dotarł, przepraszam że to takie długie - miałby ktoś może jakieś rady? Z góry dzięki!

#studbaza #studia #agh #zalesie #sgh
  • 8
@CydrNorweski: 1 rok XD

Rok temu po maturze nie dostałem się na Infę i stwierdziłem, że idę na rok do pracy i przepracowałem rok w gównoksięgowości w outsourcingu w jednym z krakowskich korpo. Myślałem wtedy, żeby uczyć się na maturę i od tego roku iść na SGH i iść albo w stronę konsultingu albo metod ilościowych i analizy danych, ale zmieniłem zdanie i poszedłem właśnie na mikroelektronikę.

Najgorsze jest to, że
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2