Wpis z mikrobloga

Do wszystkich którzy myślą ze organizator konkursu anuluje wygraną zwycięzcy bo to wałek: sytuacja w polskich social mediach nie jest taka jak bywało kilka lat temu ! Nie ma już szału na likeowanie na fb wszystkiego co popadnie. Profile galerii handlowych mają po kilka tysięcy polubień, a posty maks powyżej 100. Dla takiej galerii Krosno to jakby wygrać na loterii. Ogólnopolski rozgłos, można całą kampanię marketingową zrobić. Będzie jak ze wsZystkim: wykop effect ~> zainteresowanie lokalnych mediów ~> i teraz zależy czy jeszcze bardziej się rozkręci, bo jeśli tak dobije do 100 000 to
I TVN się zainteresuje ~> szcesliwa galeria Krosno ogłasza zwycięzcę ~> euforia wykopu ~> zaczynaja robić kampanię wokol gościa ~> pełno heheszkow ~> zalewają FB , snapchat, insta gościem ~> po 5 dniach znudzenie wykopu, akcja jest już pase.

Profit ? Jak ktoś będzie w Krośnie to może zajedzie do tej galerii.

#wykop #wykopeffect #krosno #modameska #tvn
  • 11
@True_freedom: Nawet nie zdajesz sobie sprawy jak bardzo się zdziwisz. Wszystko fajnie, ale na Wykopie średnio co trzy dni są takie znaleziska opisujące podejście do klientów jak do ścierwojadów i nic nie zmienia to, że "dziś nie jest tak jak kilka lat temu". Nadal jeśli szefowi/działowi marketingu pasuje dany profil, to potrafi wyrzucić takiego gościa bo sława w Internecie nie przekłada się na marketing lokalny, gdzie ładna buzia dziewczyny lepiej by