Wpis z mikrobloga

Witam, dnia wczorajszego miałem wypadek samochodowy, wpadłem w poślizg w wyinku czego zniszczyłem dwie barierki drogowe. Problem polega na tym, że byłem po zdanym egzaminie oraz w trakcie procedury wydawania dokumentu, jak się jednak okazało nie widniałem jeszcze w systemie jako kierowca. Mam jadenak kategorię prawa jazdy A dlatego dostałem mandat za zniezgodność kategori oraz za spowodowanie sytuacji niebezpiecznej. Problem polega na tym czy mogę jakoś uniknąć regresu który zapewne przyśle ubezpieczalnie za naprawy infrastruktury drogowej. Boję się horędalnych sum. Wie ktoś ile to może kosztować ? Uszkodzone były dwie barierki drogowe (jedna wyrwana, co za tym idzie asfalt na chodniku ) . Jestem studentem bez żadnych źródeł dochodów poza alimentami. Proszę nie pisać, że jestem idiotą i zasłużyłem- doskonale o tym wiem. #prawo #prawojazdy #wypadek #kolizja #ubezpieczenia #rzeczoznawca
  • 17
@starypijany123: @Flidd: @robertx: Doskonale o tym wiem chłopaki , sporo sobie przemyślałem i macie w 100 % rację. Pytam głowie o orientacyjne koszta kogoś kto może się orientować czy to będą 3 tyś czy 10 ? Jak 10 to też #!$%@?łem sobie kawałek życia, bo nie mam pojęcia jak mam zdobyć takie pieniądze. musiał bym rzucić studia to na bank ....
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@inDifferentBases: Zwyżki OC po kolizji mogą być bardzo bolesne i co ważne dotykają zarówno młodych, jak i doświadczonych kierowców. Spowodowanie wypadku skutkuje wzrostem kosztów wymaganej polisy nawet o 30% - 40%.
@Flidd: tak, nie chodzi mi tu jednak o zwyżki, Ubezpieczyciel zwci się do mnie o regres, czyli pokrycie kosztów naprawy infrastruktóry drogowej, z tego względu że na chwilę spowodowania wypadku nie miałem uprawnień. I to o te koszty się martwię .