Wpis z mikrobloga

Witam mirko, mam dziwny problem a mianowicie jak płacę blikiem w moim xiaomi (aplikacja iko od PKOBP) to nie pojawia mi się okno do podania pinu, dzieje się tak tylko wtedy gdy wyjdę z aplikacji, telefon zawibruje ( tak jakby okienko miało się pokazać ) po czym dostaję informacje że transakcja anulowana, ktoś wie o co może chodzić i jak to naprawić ? Dodam, że pojawiło się to po zmianie konta google na telefonie.
#xiaomi #pkobp
  • 8
@CavalonPl: na niektórych telefonach Xiaomi blokowane jest dla IKO "rozpoczynanie w tle" (na innych modelach może się nazywać inaczej - np. "Wyświetlaj wyskakujące okna podczas pracy w tle"). Prosimy o przejście do ustawień telefonu, następnie do zainstalowanych aplikacji i wybranie IKO. W sekcji "Inne uprawnienia" należy włączyć ustawienia pozwalające aplikacji na pracę w tle.
@EkspertPKO: Przed chwilą płaciłem w Żabce telefonem, telefon zawibrował i płatność przeszła, ale nie pojawiła się informacja o dokonanej płatności z IKO. Na starszych androidach 8/9, jeśli wymagany jest PIN to wyskakuje apka IKO z ekranem do wpisania PIN w celu potwierdzenia płatności, jeśli transakcja jest na kwotę mniejszą niż 50 zł i nie wymaga potwierdzenia płatności PIN'em, to po jej dokonaniu wyskakuje ekran z podsumowaniem transakcji. Na androidzie 10 nie
@xelik @EkspertPKO Jesli nie pomaga reinstalacja IKO, to prosimy o złożenie reklamacji - najlepiej w iPKO, zakładka "Wiadomości" (proszę podać model telefonu). Mając dostęp do wszystkich ustawień, sprawdzimy na czym polega problem i postaramy się pomóc.