Wpis z mikrobloga

@MojHonorToWiernosc: W dwójke nie grałem, ale w jedynce było tak, że żeby stacja musiała obsługiwać fabryke to prz jej stawianiu fabryka musiała się podświetlać - dlatego najłatwiej było poprowadzić drogę z fabryki, a później do tej drogi dostawić stację tak, żeby fabryka się podświetlała. W dwójce też raczej tak powinno być bo z tego co widziałem to mechanika zbytnio się nie zmieniła.
@indyk_grozy: No jest podświetlona tylko gurwaaa coś nie działa XD
Akurat zbudowane miałem tak że po jednej stronie fabryka potem po środku droga(stworzona przez grę) i dopiero moja stacja. Połączenie jest bo towary przywożę i normalnie w fabryce się pojawią w magazynie ale fabryka nie produkuje xD
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@niko4004: tak, ten problem ciągnie się od samej bety TF1. Wystarczy, że skrypt wykryje gdzieś po drodze minimalnie za duże wahnięcie w częstotliwości dostaw i od razu stwierdza, że nawaliłeś, tzn. nie jesteś już w stanie utrzymać całej produkcji i elo, tnie ilości.

Dlatego ludzie stworzyli do TF1 mod, w którym możesz sam na sztywno ustawiać dokładne wartości produkcji wszystkich fabryk na mapie. Tak, klikasz i od tej pory tartak do