Wpis z mikrobloga

@Akushako: na bujanie wkoło komina fajna, na dalekie trasy niewygodna. Przymierzałem się do Z800 jakiś czas temu. Aktualnie rozważam coś koło 600ccm albo VFR800, bo póki VTec się nie załączy VFR jest ucywilizowana. Z800 to rzędówka, więć w dolo słabiutko, ale jak trzymasz ją wysoko, to wariat.
wariat () czy to dobrze, czy źle to indywidualna ocena


@eloar: Ale to jeździłeś już VTEC-em, czy opierasz to na informacjach z sieci? :) Bo powiem Ci, że po przeczytaniu opinii o agresywności tego motocykla, jeżdżąc FZS-em 600 byłem troszkę rozczarowany. Motocykl świetny, ale krążą wokół niego takie same mity, jak wokoło SV 650 na pierwsze moto :D.

Jak chcesz wariata, to spróbuj SV
@Glenroy: miałem okazję przejechać się VFR800 MR2006 i VFR1200. Jasne to nie jest R6 czy S1000R, ale różnicę było znaczną czuć gdy łapał drugi oddech. Na torze mi się to akurat podobało.
@eloar: Nie no nie porównujmy VFR do motocykli sportowych, bo ten do tej grupy się nie zalicza :). Ale jako sport-tourer to bardzo fajny motocykl, spory i wygodny, bardzo podoba mi się wyprofilowanie baku w VFR, do szosowej turystyki bardzo fajny sprzęt.
Nie ukrywam, bo vitek jest fajny z samego faktu jego jestestwa w tym sprzęcie, ale nooo, po doświadczeniach z samochodami jednak liczyłem też na większą łał po załączeniu układu,