Wpis z mikrobloga

Potrzebujesz 6864900 lub 6864899 , zależy czy masz wersję wyposażenia zwykłe hamulce czy wzmacniane, ale sam musisz poszukać po vinie. Na starych tarczach nie ma numeru? Nowe oryginały nie są takie drogi, może oryginał? Ate, textar, nie kupuj zimmerman i tym bardziej zimmerman sport
@3330235 wśród mechaników, szczegolnie tych, którzy robią tylko BMW, krąży opinia, że w BMW należy montować tylko oryginalne klocki i tarcze. Nawet na lepszych zamiennikach nie chce to dobrze działać.
Sam tego też doświadczyłem.
@majster44: A mi po miesiącu przód się pogiął, a tył spoko 2 lata działają. Na forum jest sporo dziwnych przypadków, czasami zamienniki działają a czasem nie, a z oem nie ma problemu
@majster44: @FilipWWL: @Fraagles: @Arturrow:
Podpowiedzcie co teraz zrobić, ostatnio miałem grubość 17.6 i zamówiłem nowe klocki i tarcze lecz tarcze miały za mały otwór i nie pasowały ale mechanik mówił, że jeszcze tamte sezon wytrzymają, na nowych klockach textara mam jakieś 10/15 k km. I nie wiem co teraz zrobić, bo na pewno mam tarcze z tyłu do wymiany, bo piszczą czasami i jest lekkie bicie...
Kod znalazłem
wśród mechaników, szczegolnie tych, którzy robią tylko BMW, krąży opinia, że w BMW należy montować tylko oryginalne klocki i tarcze. Nawet na lepszych zamiennikach nie chce to dobrze działać.


@Fraagles: tylko że oryginalne klocki i tarcze zjeżdżają z tej samej taśmy co zamienniki ATE xD
@CzeXD to że na tarczy jest gdzieś wybite ATE nie znaczy, że jest to sama produkcja.
Przykład, koło dwumasowe Passat B7, oryginał ujechał 400 tys robiony przez Sachsa. Nikt inny do tego silnika nie produkuje na aftermarket tylko Sachs. Efekt? Dwie reklamacje, bo dwa koła padły po około 1000 - 1500km.
@Fraagles: Może tak być, że zamiennik jest gorszej jakości niż oryginał, ale dodatkowa sprawa, że to co idzie do fabryki na pierwszy montaż i to co jest po latach jako część zamienna w ASO, to też już różne produkty.