Wpis z mikrobloga

Mireczki #rozdajo . Spośród plusujących ten wpis wylosuje (mirkorandom) osobę, której zapłacę za zamówienie na pyszne.pl do 50 zł. Losowanie 19.02.2020 20:00.

To powyżej tylko dla widoczności posta. Do wygrania jest więcej.

Mam aplikację wspierającą zarządzanie komunikacją z bazą istniejących klientów (email, telefon, sms). Potrzebuję dla niej nazwy (międzynarodowej, z domeną internetową). Jeśli wykorzystam Twój pomysł, 150 zł dla Ciebie lub alkohol w tej cenie.
  • 91
  • Odpowiedz
Proste, Connected. Jedno słowo, łatwe przy pozycjonowaniu, łatwe do zapamiętania, mówi o branży, międzynarodowe. Robiłem przy inkubatorach przedsiębiorczości i właśnie takie nazwy są najbardziej catchy.
  • Odpowiedz
@hcemtfujmusk ja bym poszedł w prosta nazwę jak "baza klientow" gdy ktoś szuka czegoś w sklepie takie nazwy ze słowem kluczowym pojawiają się pierwsze. Do tego ikona dobrze jeśli zawiera jakaś liczbę jak z powiadomienia. Taka jak maja komunikatory gdy posiadasz nieodebrana wiadomość. Ludzie są tak uzależnieni od komunikatorów u nie potrafię odwołać odebrania wiadomości że zazwyczaj aplikację z numerkiem od powiadomienia w logo częściej są klikane
  • Odpowiedz
@stowarzyszenie_przebudzeni: Ale po co ta aplikacja ma być często klikana? Jeśli ktoś z niej korzysta to dokładnie wie po co. Taka ikonka powiadomienia nie sprawi, że użytkownik sprawdzi maila danej osoby 4 razy zamiast raz. 2. Sklepy z aplikacjami nie pozycjonują w ten sposób. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz