Wpis z mikrobloga

#allegro #kiciochpyta #pcmasterrace mirasy poradzcie mi cos. Jakos 2 lata temu kupilem na allegro karte graficzna nvidii (nową) z 3 letnim okresem gwarancji. Karta padła i chciałem ją odeslać do naprawy. Jednak sklep na allegro ma konto zawieszone a w internecie nie jestem w stanie znaleźć żadnego kontaktu do firmy. Co moge w tej sytuacji zrobić? Gdzie uderzyć?
  • 10
@psyhatog: napisz do nvidi kto jest ich serwisem na pl bo sklep się zamknął i nie wiesz gdzie uderzyć, miałem podobną sytuację z adatą, janusze z allegro zniknęli a ssd padł i dupa
a karcie gwarancyjnej są informacje o gwarancie. Jesli nie masz karty to gwarancja była "na gębę"?


@Wychwalany: piszesz o takim świstku papierowym dołączonym do sprzętu czy masz na myśli "profesjonalny" kwit z pieczątką janusza oraz nr seryjnym gpu ?
@psyhatog: wiele sklepów kupowało sprzęt na kilogramy, często różne odrzuty czy sprzęty gdzie oszczędzono na testowaniu więc serwisy nadal mają tego tony i próbują coś z tego czarować /naprawiać - warto próbować. Mniejsi się pozwijali jak zaczęły się reklamacje, ale nadal kilka większych kiwa się z klientami jak to w Polsce ;>
Jeśli z czasem się to stało to można we własnym zakresie w zależności od modelu spróbować trików z piekarnikiem
piszesz o takim świstku papierowym


@cysiekw: nieistotne, gwarantem może być Janusz, może być producent. Gwarancja to dodatkowa, nieobowiązkowa umowa i na karcie gwarancyjnej czy innym potwierdzeniu zawarcia tej umowy sa wszystkie informacje. A że mało kto zwraca uwage kto jest gwarantem i co tak na prawde gwarantuje to inna sprawa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Wychwalany: nie dostalem zadnego dodatkowego papieru oprócz faktury. Wg strony Gigabyte (karta jest od nich) gwarancja producenta jest na 3 lata, z tym, że rozpatrują tylko zgłoszenia od sklepów/dealerów i trzeba karte odesłać przez nich.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@psyhatog:

Wg strony Gigabyte (karta jest od nich) gwarancja producenta jest na 3 lata, z tym, że rozpatrują tylko zgłoszenia od sklepów/dealerów i trzeba karte odesłać przez nich.


Czyli producent udzielił gwarancji dystrybutorowi, a nie Tobie, a skoro dystrybutor już nie istnieje - no to nie masz gdzie zgłosić. Inna sprawa, że sam fakt posiadania faktury nie oznacza, że ten dystrybutor Ci jakiejkolwiek gwarancji udzielił jeśli nie dostałeś tego na piśmie.
@psyhatog: dogadają się z jakims sklepem czy nie przepchnąć tego do serwisu GB. Za flaszkę czy coś innego. Komputronik kiedyś pośredniczył, ale chyba się z tego wycofali. Na morele i X-kom w tej materii nie licz, pytaj raczej w innych sklepach.