Wpis z mikrobloga

@d3xter2k13: miałem bandziora. Plusy to napewno że jest nie do #!$%@?. Jest ciężki jak na swoją klasę. Czy to + czy - to sam sobie odpowiedz. Dodatkowo jest słaby. A właśnie waga mu w tym nie pomaga. Hamulce... To nie hamuje, to zwalnia. Jadąc "szybko" musisz dużo wcześniej przewidywać co się może wydarzyć na drodze bo inaczej może się źle skończyć, gdy ci wyrośnie przeszkoda. W mieście w upały mocno się
@ImeNs: Te same hamulce co bandit ma sv650 w której regularnie w górach je gotowałem jadąc solo, z pasażerem to już dramat a nie świrowałem. Bandit jest o pasażera cięższy.
Bierz horneta.
@ImeNs: @Donmenello: Właśnie czytałem o hamulcach w bandziorze i dowiedziałem się, że bardziej to są spowalniacze niż hamulce. Słyszałem, też, że bandzior pomimo swojej toporności nie za bardzo lubi wysokie temperatury i "stanie" na mieście. Po tym co piszecie raczej jestem za hornecikiem niż bandytą. Dzięki za info :)
@d3xter2k13 drugie wydanie pc36 miało zawieszenie upsidedown i cyfrowy licznik. Nie pamiętam w jakich latach były produkowane.
Poza tym różnią się stylistycznie lekko. Bodajże bak, tlumik i rozmiar przedniej felgi.
@d3xter2k13 jeśli chodzi o Horneta 600:
- PC34 od 98 do 2003 jedyna zmiana była po 2000 roku, na przodzie zmienili koło z 16 na 17'
- PC36 2003-2005 Zmieniły się boczki i lampa z zegarami. A w 2004 dostał immo HIS.
- PC36 lift 2005-2007 Zawias usd, elektroniczne zegary i zmieniona owiewka przód.
@d3xter2k13 tak, ramy w hondach są w #!$%@? miękkie. Ale test na oko to jest dyskusyjna skutecznośc. Laserowe mierzenie to jest to. Chociaż patologie wykryjesz wizualnie bez profesjonalnych pomiarów