Nie ma to jak zostać #!$%@? z roboty z powodu choroby przewlekłej.
tldr na końcu
Po kontakcie telefonicznym z mojej strony z przełożonym w firmie Virgin mobile Polska, została przekazana mi informacja o zakończeniu współpracy. Ten sam los podzieliło w dniu dzisiejszym (26.03.2020) około 50% pracowników (miłej ( ͡°͜ʖ͡°) ) obsługi klienta. Powodem zwolnienia była, uwaga uwaga: "Troska o ich zdrowie w obliczu obecnej sytuacji" Zwolnieni pracownicy to między innymi osoby z chorobami układu krążenia / serca bądź po przejściu np. zawału czyli w grupie podwyższonego ryzyka. Firma również nie była w stanie zapewnić każdemu pracownikowi sprzętu potrzebnego do pracy zdalnej, część osób z obsługi klienta dalej musi dojeżdżać (w niektórych przypadkach 50km) do pracy. Osobiście byłem w grupie osób pomagających wdrożyć pracę zdalną XD Sam fakt, iż prace zdalną wprowadzają dopiero 26 marca XD Oczywiście jakby mało było srania do mordy pracownikom, informację o zwolnieniu niektórych pracowników bądź jak ktoś woli "zawieszeniu umowy na czas nieokreślony" została przekazana im dopiero po ICH kontakcie z pracodawcą. Oraz mój faworyt jakbyście jeszcze nie byli świadomi skali absurdu, fragment maila wysłanego do pracowników:
"Mogę obiecać, że gdy tylko sytuacja w Polsce poprawi się na tyle że miną ryzyka dla zdrowia i ograniczenia prawne a Virgin powróci do standardowego sposoby działania w zakresie obsługi klienta wrócimy do Was. Jeśli tylko zechcecie ponownie dołączyć do Zespołu CMOK będziecie brani pod uwagę w pierwszej kolejności spośród wszystkich innych kandydatów.
Pozostańmy w kontakcie !"
tldr: Sam musiałem prosić się o informację czy #!$%@? mnie z roboty (co zrobili), z powodu znalezienia się w grupie podwyższonego ryzyka
@szuineg: Zadzwoń niech ci przepną numer na inne konto na stronie i podeślą ręcznie fakturę bez problemu ci to załatwią przez infolinię, parę dobrych mord zostało jeszcze
@Zireael_Ari sprawa załatwiona, ale najlepsze jest dlaczego mi nie przychodził mail z linkiem do resetu hasła, oraz dlaczego się nie mogłem zalogować. Otóż w formularzu odruchowo napisałem maila zaczynając z wielkiej litery i oni tak wpisali tego maila w system. No i dla systemu virgin wielkość liter w adresie email ma znaczenie (ʘ‿ʘ) Pierwszy raz w życiu się z czymś takim spotkałem
#covid19
#przegryw
Nie ma to jak zostać #!$%@? z roboty z powodu choroby przewlekłej.
tldr na końcu
Po kontakcie telefonicznym z mojej strony z przełożonym w firmie Virgin mobile Polska, została przekazana mi informacja o zakończeniu współpracy. Ten sam los podzieliło w dniu dzisiejszym (26.03.2020) około 50% pracowników (miłej ( ͡° ͜ʖ ͡°) ) obsługi klienta.
Powodem zwolnienia była, uwaga uwaga: "Troska o ich zdrowie w obliczu obecnej sytuacji"
Zwolnieni pracownicy to między innymi osoby z chorobami układu krążenia / serca bądź po przejściu np. zawału czyli w grupie podwyższonego ryzyka. Firma również nie była w stanie zapewnić każdemu pracownikowi sprzętu potrzebnego do pracy zdalnej, część osób z obsługi klienta dalej musi dojeżdżać (w niektórych przypadkach 50km) do pracy.
Osobiście byłem w grupie osób pomagających wdrożyć pracę zdalną XD
Sam fakt, iż prace zdalną wprowadzają dopiero 26 marca XD
Oczywiście jakby mało było srania do mordy pracownikom, informację o zwolnieniu niektórych pracowników bądź jak ktoś woli "zawieszeniu umowy na czas nieokreślony" została przekazana im dopiero po ICH kontakcie z pracodawcą.
Oraz mój faworyt jakbyście jeszcze nie byli świadomi skali absurdu, fragment maila wysłanego do pracowników:
"Mogę obiecać, że gdy tylko sytuacja w Polsce poprawi się na tyle że miną ryzyka dla zdrowia i ograniczenia prawne a Virgin powróci do standardowego sposoby działania w zakresie obsługi klienta wrócimy do Was.
Jeśli tylko zechcecie ponownie dołączyć do Zespołu CMOK będziecie brani pod uwagę w pierwszej kolejności spośród wszystkich innych kandydatów.
Pozostańmy w kontakcie !"
tldr: Sam musiałem prosić się o informację czy #!$%@? mnie z roboty (co zrobili), z powodu znalezienia się w grupie podwyższonego ryzyka
@dnaflyer: xD
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
A wykopki gulp gulp jak tanie azjatyckie streetwalkerki
Otóż w formularzu odruchowo napisałem maila zaczynając z wielkiej litery i oni tak wpisali tego maila w system. No i dla systemu virgin wielkość liter w adresie email ma znaczenie (ʘ‿ʘ)
Pierwszy raz w życiu się z czymś takim spotkałem