Wpis z mikrobloga

#koronawirus
#covid19
#przegryw

Nie ma to jak zostać #!$%@? z roboty z powodu choroby przewlekłej.

tldr na końcu

Po kontakcie telefonicznym z mojej strony z przełożonym w firmie Virgin mobile Polska, została przekazana mi informacja o zakończeniu współpracy. Ten sam los podzieliło w dniu dzisiejszym (26.03.2020) około 50% pracowników (miłej ( ͡° ͜ʖ ͡°) ) obsługi klienta.
Powodem zwolnienia była, uwaga uwaga: "Troska o ich zdrowie w obliczu obecnej sytuacji"
Zwolnieni pracownicy to między innymi osoby z chorobami układu krążenia / serca bądź po przejściu np. zawału czyli w grupie podwyższonego ryzyka. Firma również nie była w stanie zapewnić każdemu pracownikowi sprzętu potrzebnego do pracy zdalnej, część osób z obsługi klienta dalej musi dojeżdżać (w niektórych przypadkach 50km) do pracy.
Osobiście byłem w grupie osób pomagających wdrożyć pracę zdalną XD
Sam fakt, iż prace zdalną wprowadzają dopiero 26 marca XD
Oczywiście jakby mało było srania do mordy pracownikom, informację o zwolnieniu niektórych pracowników bądź jak ktoś woli "zawieszeniu umowy na czas nieokreślony" została przekazana im dopiero po ICH kontakcie z pracodawcą.
Oraz mój faworyt jakbyście jeszcze nie byli świadomi skali absurdu, fragment maila wysłanego do pracowników:

"Mogę obiecać, że gdy tylko sytuacja w Polsce poprawi się na tyle że miną ryzyka dla zdrowia i ograniczenia prawne a Virgin powróci do standardowego sposoby działania w zakresie obsługi klienta wrócimy do Was.
Jeśli tylko zechcecie ponownie dołączyć do Zespołu CMOK będziecie brani pod uwagę w pierwszej kolejności spośród wszystkich innych kandydatów.

Pozostańmy w kontakcie !"

tldr: Sam musiałem prosić się o informację czy #!$%@? mnie z roboty (co zrobili), z powodu znalezienia się w grupie podwyższonego ryzyka
Zireael_Ari - #koronawirus
#covid19
#przegryw

Nie ma to jak zostać #!$%@? z robo...

źródło: comment_1585246493t14DL9zKKm619hnY55V1L8.jpg

Pobierz
  • 29
  • Odpowiedz
@Zireael_Ari sprawa załatwiona, ale najlepsze jest dlaczego mi nie przychodził mail z linkiem do resetu hasła, oraz dlaczego się nie mogłem zalogować.
Otóż w formularzu odruchowo napisałem maila zaczynając z wielkiej litery i oni tak wpisali tego maila w system. No i dla systemu virgin wielkość liter w adresie email ma znaczenie (ʘʘ)
Pierwszy raz w życiu się z czymś takim spotkałem
  • Odpowiedz