Wpis z mikrobloga

@jaj00r: 6/4 raza szybciej się rozbijasz ;)
a tak serio - raczej musisz mieć ESC i silniki do 6S przystosowane. O ile przesiadki 3S > 4S były bezbolesne raczej, i w zasadzie każdy sprzęt dało się przepiąć, to tak wprost na 6S nie idzie. A jak bierzesz coś celowanego na 6S to ma mniejsze kV (bo typowe np 2700kv z 5" przy 6S by obrotami przekroczyło rozsądek i sprawność, więc się
  • Odpowiedz
@hrumque: to znaczy aktualnie korzystam z kopisa 2 i o ile sie nie myle w specyfikacji bylo cos na ten temat ze obsluguje 4-6s choć ma 2400kv o ile dobrze pamietam wiec wedlug ciebie 6s nie ma sensu?
  • Odpowiedz
@jaj00r: aczkolwiek i tak masz sprzęt ultra-wyczynowy, i zmiana tutaj na 6S jak widać zwiększyłaby ci ciąg (na 3łopatkowych śmigłach) do maks 1,8kg per silnik - czyli całość 7,2kg ciągu@ jakieś 0,6kg wagi (koptis waży 300g, powiedzmy że drugie 300g bateria 6S), 12x większy ciąg niż masa, overkill okrutny...
  • Odpowiedz
@jaj00r: no to nie zmieniaj na 6S, tylko zmień silniki na nisko-kv (np te 1600kv) a zasilaj je nadal 4S - spadnie ci znacznie pobór prądu i wzrośnie sprawność, ale spadnie też moc maksymalna (której jak sam widzisz i tak jest za dużo)
  • Odpowiedz
@hrumque: > O ile przesiadki 3S > 4S były bezbolesne raczej, i w zasadzie każdy sprzęt dało się przepiąć, to tak wprost na 6S nie idzie. A jak bierzesz coś celowanego na 6S to ma mniejsze kV (bo typowe np 2700kv z 5" przy 6S by obrotami przekroczyło rozsądek i sprawność, więc się kupuje jakieś 1500-1800kv i obroty wychodzą takie same jak przy 3-4S) więc różnica jest taka, że podobne obroty
  • Odpowiedz