Wpis z mikrobloga

"Asahi" - nasze demo na tegoroczne Revision (udało się wywalczyć 4 miejsce na 21 produkcji PC Demo). Mocno na spontanie, tworzone w szalonym tempie bez snu po nocach, ale udało się na ostatnią chwile dowieźć. Radocha z tworzenia była ogromna i warta poświęconego wysiłku :)

https://www.youtube.com/watch?v=tVHyl0glTk0

Za ok 3 tygodnie powinna ukazać się wersja finalna.

#demoscena #revision2020 #revision #demoparty #scena #demoscene
  • 6
@Surgeon: Zgadza się unreal jako "framework", dzięki temu mogłem się skupić na całości zamiast odkrywać koło na nowo :)
Tak swoja drogą to 90% produkcji było zrobionych w oparciu o jakiś silnik (przeważnie notch, stworzony do wizualizacji), nawet jeśli wprost nie było to opisane - takie czasy. Koderskie popisy przerzucone zostały do interek i w tych kategoriach trzeba szukać teraz magii, w demkach raczej skupiamy sie na formie i w sumie
@biter: Scenowcem byłem dekady temu :) Kiedyś nie było takich narzędzi i demo makerów. Tzn były ale nie na taką skalę. Teraz sam robię od czasu do czasu w UE4 ale komercyjnie więc dlatego jestem zaskoczony że scena poszła w tą stronę :)
@Surgeon: Narzędzie jak narzędzie, świat pędzi do przodu (akurat ue4 mało kto używa bo trzeba się tu nagimnastykować aby jakiś efekt "scenowy" zrobić). Ale nie są to demo makery tak jak kiedyś na Amidze, bardziej framework (coś jak pisanie w Laravelm, Symfony czy Zend zamiast w czystym PHP albo robienie ilustracji na tablecie w Photoshopie zamiast pixelowania;))). Nie ma tu czerwonego przycisku "make awesome demo". Tu nadal jest potrzebna matematyka i