Wpis z mikrobloga

Żelkom! Podsumowanie z żelkowego frontu! Nie wszyscy dostają nasze maile, nie wszyscy je odczytują. Jeżeli macie możliwość podlinkowania tego wpisu osobom na #pepper to będę bardzo wdzięczny. To dla mnie ważne i każda pomoc tutaj się liczy. Nasz kod rabatowy trafił na Peppera, z info, że mamy kiepską sytuację ze względu na #koronawirus - wpadło stamtąd sporo zamówień. Bardzo dużo osób stamtąd pomogło nam, wsparło nas swoimi zamówieniami, a teraz niecierpliwią się, boją się o swoje zamówienia, a ja nie mogę tam nic sam napisać. Nie planowaliśmy wstawiać tam kodu, nikt od nas tego nie uczynił i nawet nie przygotowywaliśmy się na obsługę tak dużej liczby zamówień :)

Zależy mi, aby nikt się nie obawiał, że jego zamówienie nie dotrze albo co gorsza, że został oszukany. Żelki zawsze wysyłamy, czasami tylko nie wystarczająco szybko ( ͠° °) Co do wysyłek jest 100% pewności, żelki wysyłamy na bieżąco. Nie ma świecie nikogo, kto by nam zapłacił za żelki i ich nie otrzymał ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Obecnie przygotowujemy 100+ paczek dziennie (zwiększyliśmy moce). Celowo nie piszę "wysyłamy", bo np. ta ściana na filmiku czeka na jutrzejszego kuriera. Miał przyjechać dzisiaj drugi kurier o 17, no ale jednak nie przyjechał. Pierwszy nie był w stanie wszystkiego zabrać. Jutro będziemy ogarniać w centrali o co chodzi i będą organizowane dwa odbiory dziennie.

Bardzo dużo osób odpisało na maile, że poczekają nawet i miesiąc, bo chcieli przede wszystkim nas wesprzeć
DZIĘKUJĘ ()
ale zdaję sobie sprawę, że każdy ma swoje granice cierpliwości, których my absolutnie nie chcemy przekraczać.

Dlatego też mam specjalne info dla każdego komu już kończy się cierpliwość albo po prostu czuje się oszukany lub nie wierzy, że kiedykolwiek wyślemy jego żelki - napisz do mnie priv albo mail na lukasz (małpa) gusto.pl - codziennie ustawiamy kolejkę zamówień do realizacji - w końcu mamy świadomość, że wiele żelków jest na prezent, na urodziny lub na inne okazje. Wystarczy podesłać numer zamówienia lub imię i nazwisko na jakie zostało złożone zamówienie i raz dwa ogarnę sprawę.

DZIĘKUJĘ JESZCZE RAZ MIRECZKOM, PEPPERKOM ORAZ CAŁEJ EKIPIE Z #wroclaw SŻNWT (wybaczcie, że chwilowo nie odpisuję na bieżąco) ZA WSPARCIE, ZAMÓWIENIA, CIEPŁE SŁOWA, FOTY NO I ŻE POŚWIĘCACIE SWOJE JĘZYKI NA NASZE KWAŚNE ŻELKI XD

Jeżeli nic się nie wysypie, typu kurier, towar, wirusy, itd. to wszystkie opóźnione zamówienia wypuścimy w ciągu 10 dni roboczych, czyli do soboty 25 kwietnia.

#gusto
ecco - Żelkom! Podsumowanie z żelkowego frontu! Nie wszyscy dostają nasze maile, nie ...
  • 21
Jeżeli nic się nie wysypie, typu kurier, towar, wirusy, itd. to wszystkie opóźnione zamówienia wypuścimy w ciągu 10 dni roboczych, czyli do soboty 25 kwietnia.


@ecco: należy to oczywiście rozumieć tak, że zamówienia składane wcześniej, dojdą wcześniej, czyli na przykład jeżeli zamówiłeś 4-5 kwietnia to otrzymasz paczkę w ciągu np. 3-4 dni roboczych, a jeżeli zamówień w okolicy Świąt 10-13 kwietnia to paczkę otrzymasz na 99% do soboty 25 kwietnia
ja czekam cierpliwie :) czytajac odpowiedzi widze ze zamowienia z poczatku 7tys sa juz realizowane wiec moze bedzie na poniedzialek. Nie jestem pewien czy inpost czasem nie wstrzymal dostaw w soboty.