Wpis z mikrobloga

@xmadesio: Nie odniosę się do prowadzenia, bo zarazem każdy prowadzi się jako tako, moim zdaniem żaden wybitnie. Najmniejszym kanapowcem jest Mustang. Nie lubię tego typu aut. Frajda ? Owszem ale nie w Polsce, ani się rozpędzić nie można, ani jechać dłuższą trasę. Gratisowo jeszcze mamy wąskie drogi, ciasne uliczki i tym się w takich miejscówkach przyjemnie nie jeździ. Mustanga jeszcze można przełknąć ale reszta męczy.

Jeśli chodzi o utrzymanie, wypowiem się
@xmadesio: Dodge to kanapa. Widziałeś to na żywo? To się nie nadaje na polskie drogi. Jeśli chodzi o utrzymanie tp Ford i Dodge wyjdą podobnie. Do Chevroleta są trudniej dostępne części.
@AllOver: Spójrz na same fotele w Dodgu, typowe kanapowce. Widziałem Dodga i Camaro na targach i szokiem dla mnie było zajebiście wielkie sa te auta. Mustanga jest duży ale te dwa szmelce to już totalne przegięcie. Nic dziwnego, że w stanach robią takie auta skoro tam zakrętów nie mają i liczy się tylko kto lepiej gumę spali
@cwlmod: Ja wiem jaki to potwór. Dla mnie doskonałe auto rodzinne ( ͡° ͜ʖ ͡°) Taki 3.6 V6 4x4 mogę jeździć. Mustang jest najbardziej sportowy z tych samochodów i nadający się na polskie drogi.
@xmadesio: jeździłem wszystkimi trzema po naszych drogach, nawet w tych wersjach silnikowych, tylko Challenger 3.6 V6 301KM, z tych generacji właśnie, Mustang najlepiej się prowadził, największa frajda, jest najbardziej zwarty, Challenger znowu bardziej unikatowy, bardzo blisko jeśli chodzi o jazdę, trochę większy, za to Camaro było jakieś takie gówniane i mi się nie podoba. Ogólnie te auta to jeżdżące kanapy, warto to mieć na uwadze - mają bardzo komfortowe zawieszenia, ale