Wpis z mikrobloga

Zainteresowani tematem D2 wiedzą już pewnie, że Blizzard zapowiedział remaster tej kultowej gry.
Mając nadzieję, że nie powtórzą błędów z remasterem Warcraft3, na czas oczekiwania na więcej informacji wrzucam kolejna dioramkę, tym razem oczywiście Lut Gholein.
Zostań na chwile i posłuchaj. I nie zapomnij włączyć dźwięku, bo nie jest głucho ( ͡° ͜ʖ ͡°)-

Zachęcam do obserwowania mojego autorskiego tagu #vvit0stwosz ʕʔ
Dla chętnych link z tapetką 3000px TUTAJ

Znowu trochę napracowanko, zwłaszcza nad kolorami, opracowałem kilka profili w Lightroom, by zbliżyć się możliwie bardzo do klimatu zaprezentowanego w D2. Następnie po wyrenderowaniu na każdą klatkę nałożyłem profil i wyeksportowałem pliki png, które złożyłem w animację w AfterEffects, w którym dokonałem kilku poprawek. Dźwięk wyciągnięty z plików mpq z gry dodałem w PremierePro.

Sam fragment miasta zaprezentowany w dioramce nie jest oczywiście 1:1 taki jak w grze, ale wynika to z konwencji jaką sobie przyjąłem - w końcu to fan art, zabawa formą i treścią.
Praca powstała na Redshifcie w Cinema4D S22, z ważniejszych pluginów i dodatków w użyciu były: Forester (palmy), X-Particles (symulacja ognia), nieco zmodyfikowana kilka obiektów z Medieval Market od Kitbash3D, część obiektów których nie było w Kitbash3D a uznałem za potrzebne pobrałem z Quixel Megascans. Animowane postaci Lysandera, Caina, Fary i randomowego spacerowicza stworzylem w Adobe Fusion i animowałem w Mixamo.

vvit0 - Zainteresowani tematem D2 wiedzą już pewnie, że Blizzard zapowiedział remaste...
  • 18
@vvit0: Bardzo fajne.

Mam nadzieje, ze za bardzo nie napalasz sie na ten remaster, bo Blizzard juz prawdopodobnie nigdy nie wypusci niczego co by nie bylo komercyjnym gownem.
@prodigi: liczę się z tym, dlatego skoro mam możliwości staram się sobie i innym fanom w jakiś sposób rekompensować podejście blizzarda do tematu tworząc ciekawe fan arty
@vvit0: ale nie rozumiem co bylo zlego w remasterze ww3? to ze optymalizacja byla slaba? no nic dziwnego - ta gra miala tyle lat i byla pisana na tak przestarzalym kodzie ze zeby to dobrze dzialalo to trzeba by ja napisac od nowa.
Zainteresowani tematem D2 wiedzą już pewnie, że Blizzard zapowiedział remaster tej kultowej gry.


@vvit0: to ta co przypadkiem im jakims cudem kod zrodlowy sie na dobre bezpowrotnie skasowal? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 0
@sierzchula: Pogłoski chodzą że dokładnie ta i możliwe że ujrzy światło jeszcze w tym roku. Ale powtarzam tylko pogłoski, sam jestem ciekaw tematu, bo temat bliski memu sercu ( ʖ̯)
@vvit0: Mega fajne, widziałem poprzednią Twoją dioramkę na Insta, nie skojarzyłem że to z PL, i to jeszcze z wypoku :) Świetna robota, jest klimat. Chociaż... uwaga nie popularna opinia ;) klimat był lepszy w Diablo 1 niż w 2 moim zdaniem :D

Co do remejku to się nie wypowiadam, nie nastawiam się na nic fajnego po tym co było z W3. I chyba w Blizzie już nie pracuje ani jedna
@pi-ku: Nie, główny programista D1 i D2 stwierdził po prostu że jest to chyba niemożliwe ponieważ detekcja potworów była ustawiona do granicy ekranu, więc gdyby podbić rozdzielczość to by stały jak cymbały. Jednocześnie wszystkie pociski i czary by mogły fruwać na takie odległości że gracz by zwariował a przeciwnicy... nadal by stali w miejscu.
D2 nie może mieć remastera, prędzej rimejk. I co ciekawe, wedle tych najnowszych plotek biorą się za