Wpis z mikrobloga

@AniMax Jak mozna w ogole wpasc na pomysl kupna BMW z 4 cylindrami? Przeciez pierwsza mysl zwiazana z silnikami to 6 cylindrow w rzedzie. Btw ten silnik to straszna padaka zlopiaca olej, kolega kupil taka za 12 tysiecy i pali mu 2 litry oleju na 5tysiecy km XD Zalany Mobil 5w30. Pozatym przemysl zakup bmw bo o te auta trzeba dbac zeby Cie koszta utrzymania nie zabily
  • Odpowiedz
@AniMax: Mam takiego samego od 2 lat (N42). Jeśli masz udokumentowany przebieg to nie jest źle (jak serwisowany w ASO i ładnie zagadasz to mogą to sprawdzić i potwierdzić). W papierowe książki nie wierz. Mój miał 3 lata temu 134k, więc cuda się zdarzają.

Kolega miał identycznego, ale był grubo cofnięty, bo jak go podpiąłem pod komputer, to jeden z błędów wydarzył się przy 600k km, pomimo 200k na liczniku ;)
  • Odpowiedz
@AniMax: Nie daj sobie wmówić głupot. Zawsze warto kupić E46. Nawet jak się będzie psuła to i tak będziesz ją kochał. A ci co doradzają smutne Audi nie potrafią kochać życia. Wyprzedzaj na ciągłej, nie używaj kierunków, nie puszczaj staruszek na pasach, dumnie reprezentuj BMW. Bezpieczeństwo Moc Wygoda. Bokiem Można Wszędzie.

  • Odpowiedz
Poza tym e46 już są stare, rdzewieją, spadają z ceny, są średnio wygodne, mają mało miejsca i są relatywnie drogę w utrzymaniu co do ceny zakupu. Nie da się jednak pominąć faktu że to ostatnie z serii 3 nie projektowane przez ksiegowych, jak się uprzesz na ten model to szukaj z m54 (montowane głównie w modelach poliftowych 2.2,2.5.,3.0), do sprawdzenia przy kupnie zawor disa(falowanie obrotów na wolnych) , przewody odmy, pobór oleju,
  • Odpowiedz