Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Studiuję dwa dobre kierunki, chodziłem do dobrego liceum. Zdecydowana większość dziewczyn w nich to na prawdę dobry poziom, zarówno jeśli chodzi o wygląd jak i jakiś tam sposób bycia, szeroko pojęty charakter, bez problemu dało i da się sensownie porozmawiać.

I tu pojawia się ciekawa sprawa. Bo spora ich liczba była sama, wiele z nich to singielki także w obecnym momencie. Liczba stałych partnerów każdej z nich waha się od 1 do maks 2. Oczywiście mogę nie wiedzieć o jakichś tam wakacyjnych przygodach, czy tinderowych ONS, ale bardzo mocno wątpię żeby tu ilość była niewiadomo jak wysoka... Wątpię tym bardziej, że większości z nich w ogóle na tinderze nie widziałem.

Bardzo przeciętne laski dostają atencję, to aż trudno sobie wyobrazić jaki wybór muszą mieć omawiane przeze mnie dziewczyny...
Czemu wolą być same? Jakieś pomysły, nie wiem czy macie podobne spostrzeżenia

#przegryw #logikarozowychpaskow #tinder #blackpill

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #5ebe9025f5c87a77924b4bac
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Precypitat
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt
  • 28
via Wykop Mobilny (Android)
  • 15
@AnonimoweMirkoWyznania: bo facet nie jest im do niczego konieczny. Mają pieniądze pozwalające się utrzymać, nie mają kompleksów i poważnych braków emocjonalnych z dzieciństwa, nie mają jeszcze parcia na rodzinę i jak większość kobiet celują wyżej od siebie. Jak jesteś 5/10, masz IQ koło 100 i pracujesz w sklepie za 2,5k to nie ciężko znaleźć faceta który jest "wyżej". Jak jest to 8/10, 140 i 6k to jest wybór się znacznie zawęża.
Czemu wolą być same? Jakieś pomysły, nie wiem czy macie podobne spostrzeżenia