Wpis z mikrobloga

Z tego samego powodu nie ma 400KM w FWD.


@kipowrot:

Były auta mające ponad 400 KM z przednim napędem. Np. Oldsmobile Toronado lub Cadillac Eldorado. Miewały o ile pamiętam nawet 405 KM w niektórych wersjach i oczywiście były FWD.

Był nawet auta wyścigowe z przednim napędem i mocą ok. 1200 KM. Tyle, że szału na torze nie robiły, z przyczyn oczywistych ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@marek-kalka faktycznie podałeś taniutkie autka z mało wyrafinowanym zawieszeniem i rozłożeniem masy xD 812SF ma V12 800KM, ale nie poradzi sobie na torze, na Nurze lepsze czasy robią samochody dużo słabsze. Także czytaj co pisze i chwilę się zastanów, a nie piszesz rzeczy od czapy. Tak na przyszłość w każdej dyskusji.
@marek-kalka Chevy nowa Corvette chcą być konkurencyjni, czas do setki, okrążenia i prowadzenie są po prostu lepsze w autach gdzie silnik jest na środku. Nie robiąc nowego modelu, musiał przyjść czas na Corvette. Powiedzmy szczerze vette to nie jest luksus, więc zostawienie jej jako GT FERWD nie miało sensu. Auta o które Ci chodzi to są auta klasy GT w nich chodzi o co innego. I nie o czasy na torze jak
@kipowrot:

Autem klasy GT jest właśnie 812 Superfast i to właśnie w nim nie chodzi przede wszystkim o czasy na torze - a i tak kręci je rewelacyjne. Lepsze od niego są tylko tylko auta sportowe i półwyczynowe, jak Viper ACR i podobne.

Krótko mówiąc - słaba teoria.