Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Piszę do was mirki z anonimowych, bo nie mam tutaj konta, a mam nadzieję, że mi jakoś podpowiecie.
Jestem kierowcą na trasach międzynarodowych od 2 i pół roku. Półtora roku przerobiłem w firmie w systemie 2 tygodnie w trasie, weekend w domu. Dobijało mnie to psychicznie, więc postanowiłem, że pójdę na system 3/1. Niestety okazało się to jeszcze gorszym rozwiązaniem dla mnie. Myślę o pójściu do roboty do Norwegii. O angielski się nie martwię, zawsze po Europie nie było żadnych problemów, zawsze potrafiłem się dogadać, mimo że często go kaleczę ;)

Pytanie:
1. gdzie szukać roboty? Jestem z centralnej Polski, więc za pewne liczyłoby się to z kursem osobówką do Trójmiasta, później prom do norwegii. Interesowałoby mnie 2/2 lub 2/1
2. Czy jazda ciężarówką po Norwegii jest aż tak straszna? Chodzi mi o warunki pogodowe. Oczywiście liczę się z najgorszym, w końcu to klimat skandynawski.

Jeżeli jest ktoś kto jeździ po Norwegii w takich systemach, proszę podpowiedzcie coś odnośnie szukania roboty i o tym jak wasza robota wygląda. Dodam tylko, że zawsze jeździłem na plandece. Pozdrawiam.
#bekaztransa #zycietruckera #norwegia #skandynawia

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #5ec95c4049252042ed3980cd
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt
  • 19
@Stormweaver: @JudzinStouner:
Przypomniało mi się jak robiłem kiedyś u dziada na dystrybucji na solówce. Od zawsze miał #!$%@? w tarczki kierowców, w sumie my trochę też, bo robota wokół komina, zna się teren, wie się gdzie stoją, gdzie nie jeździć, dużo punktów po wioskach itd.
Któregoś pięknego dnia miał kontrolę z PIP i ITD. Nagle zrobił się wzorowym przedsiębiorcą, zaczął zbierać tarczki i zaczął nas #!$%@?ć jak to kierowcy nie