Wpis z mikrobloga

@NashBridges: może to być sprzęgiełko które się zastało i kompresor nie zaskakuje. z drugiej strony w czynniku jest tez smarowanie wiec niedobrze zeby pracowało na "sucho" dłuzszy czas
@wycz: @NashBridges: w nowszych autach obieg klimy działa ciągle, ewentualnie przy wciśnięciu gazu w podłogę ten obieg się zamyka i silnik ma pełną moc do dyspozycji.
Jeśli z dnia na dzień przestało działać, to pierwsze co to znachora jechać sprawdzić czy coś gazu zostało w układzie. Jak zostało, to szukać przyczyny gdzie indziej, jak nie ma, to znaleźć wyciek, uszczelnić i napełnić układ. Warto odgrzybić klimę po wszystkim jakimś granatem
@NashBridges: spoko, kiedyś oglądałem test porównujący na hamowni stare układy klimy (ze sprzęgiłekiem w kompresorze) oraz te nowe, bez sprzęgiełka, tylko z zaworem sterującym obiegiem. I faktycznie układy starego typu zabierały moc silnika, gdzie te nowe nie zabierały lub różnica w pomiarze z klimą i bez była w granicach błędu pomiarowego.
Czekam na info gdzie się rozszczelniło, w sensie czy jakiś oring zrobił się plastikowy czy jakiś metal nie wytrzymał.