@bartosz325: przykro że obywatele tego kraju wolą okradać biednych i ciężko pracujących, zamiast wynegocjować sobie wyższe stawki u pracodawców, zleceniodawców, bogatych klientów, rentierów...
@Bajczarz: allegro traci. Ale sprzedawca nie ma przez chwilę towaru i musi później go z powrotem umieścić w magazynie. No i papierkowa robota dochodzi. Przynajmniej sprzedawca odzyskuje karton ( ͡°͜ʖ͡°)
@bartosz325: nie rozumiem czemu przed wysyłką nie skontaktują się ze sprzedawcą, aby wysłali mniejszą ilość i zwrócili kasę od razu tylko bawią się potem w przepakowywanie
@bartosz325: zdawało mi się, że jest zasada, że jak korzysta się ze smarta to zwracać trzeba całe zamówienie. jeśli nie ma to coś czuję, że szybko wejdzie taka w życie
@bartosz325: Hej. Ale czy jak sprzedawca wysyła taka informację do klientów to on nie namawiam po prostu? Ja ta wiadomość zrozumiałem, że oni puszczają oczko. Napisali, że im to nie orzeszkadza i że rozumieją klientów. Ja po takiej wiadomości czułbym się zachęcony, aby oszukiwac, niz normalnie grać
@Dzakus: szukałem w necie informacji jak często ludzie tego nadużywają i natrafiłem na tą stronkę. Czy zachęca? Może osoby które o tym nie wiedziały. Ale z kontekstu tego tekstu wynika że nie są zadowoleni z tego jak klienci nadużywają Allegro Smart.
@PanHagrid: @bartosz325: @Dzakus ewidetnie zachęcają ( szczegółowy opis). Od 1 czerwca smart się opłaci dla sprzedawcy ze względu na brak prowizji od darmowych wysyłek
#p0lka Mulat, student, pracujący, aktywny, i nie karzeł 180 tylko minimum 183 to ma z czym startować do pięknej, niewysokiej acz stawiającej warunki p0lki.
Wszyscy już tak robią, czy tylko ja jedyny mam jeszcze resztki godności i nie dokładam pracy sprzedawcow?