Wpis z mikrobloga

#komputery #pcmasterrace #xkom

Murki, mam wadliwą płytę główną - walnięte jedno gniazdo M2. Płyta główna kupiona dosłownie parę dni temu w X KOM. ASUS Crosshair VIII Hero (WiFi). Chciałbym mieć pełnoprawnie działający egzemplarz, ale możliwie szybko. Co lepiej zrobić w związku z tym - dokonać zwrotu towaru / wymiany, czy dać do X-Komu na gwarancję? Gwarancja i tak dopiero będzie uznana jeśli serwis się pozytywnie wypowie o tym więc mogę być dłużej bez kompa, dobrze rozumiem? Generalnie zależy mi na czasie
  • 3
  • Odpowiedz
@Qrwencjusz: Ja na twoim miejscu skorzystałbym z odstąpienia od umowy z tytułu niezgodności towaru i zażądał wymiany na nowy, a nie naprawy. Tylko że wtedy x-kom ma 14dni(pewnie zrobi to szybciej) na rozpatrzenie tej decyzji.
  • Odpowiedz