Aktywne Wpisy
Kopyto96 +392
Ten typ to fenomen xD Wrzuca kilkanaście filmów w miesiącu, za każde lekko ponad milion wyświetleń, zbija pewnie grube siano przy takiej ilości i monetyzacji, a po prostu recenzuje obiektywnie żarcie. I to z reguły takie proste żarcie. I to jest proszę Państwa NISZA. On się w nią wbił.
Tak, nisza, bo po prostu każdy już się zdążył sprzedać i jeździ wypolerować berło za hajs xD Czyli nagrać, jakie to super jedzenie
Tak, nisza, bo po prostu każdy już się zdążył sprzedać i jeździ wypolerować berło za hajs xD Czyli nagrać, jakie to super jedzenie
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Murki, mam wadliwą płytę główną - walnięte jedno gniazdo M2. Płyta główna kupiona dosłownie parę dni temu w X KOM. ASUS Crosshair VIII Hero (WiFi). Chciałbym mieć pełnoprawnie działający egzemplarz, ale możliwie szybko. Co lepiej zrobić w związku z tym - dokonać zwrotu towaru / wymiany, czy dać do X-Komu na gwarancję? Gwarancja i tak dopiero będzie uznana jeśli serwis się pozytywnie wypowie o tym więc mogę być dłużej bez kompa, dobrze rozumiem? Generalnie zależy mi na czasie