Wpis z mikrobloga

@Stanley89: Mam Mazdę 3 2016 od nowości. Nabiłem 33k km bo mało jeżdżę i garażuję w garażu podziemnym. Robię regularne przeglądy gwarancyjne perforacji nadwozia.

Mazda zrobiła sobie dodatkowy biznes ze swojej opinii rdzawych samochodów sprzedając te przeglądy. A musisz je robić żeby zachować 12 lat gwarancji na brak rdzy. Więc sprawdź czy Twoja miała robione to może utrzymasz gwarancję na to ;)


Oprócz przeglądów ASO dodatkowo regularnie ją czyszczę na myjniach
@red7000: odpowiedź brzmi: nie. Miałem okazję jeździć CX-3 z tym silnikiem (a przecież lżejszy od trójki) i to jest straszny muł. Zresztą mam okazję też jeździć mazdą 6 GH 2.0 155 KM i to jest dramat (10,3 do 100kmh według procudenta).
@CoreInside: Możesz przerobić wersję 120KM na 165KM - zmiana oprogramowania + drobne wymiany elementów w silniku. Bo całość jest niemal identyczna jak we wspomnianej przez Ciebie wersji Enso (możliwe że obecnie inaczej się nazywa - tak nazywali mocniejszą wersję jak ja kupowałem swoją). Różnica między 120KM a 165KM w roczniku 2016 pojawiała się dopiero w okolicy 5k RPM (mierzone na hamowni przez ludzi z Mazdaspeed). Nawet 120KM jest dosyć zrywna przy
@CoreInside: Ja o tym czytalem moze 2-3 lata temu wiec mogłem poprzekręcać ;) jednak wyniki z hamowni mnie przekonały do kupna tańszej wersji ze 120KM i wydaje mi sie że to był dobry wybor - bardzo rzadko przekraczam 5.5k obrotów
@Stanley89: Wiesz Co, niestety nie pamiętam dokładnie: powiem tylko tyle: robiłem w ASO, i serwisowałem w ASO cały czas. Coś mi chodzi kwota rzędu ok. 400 pln, ale na prawdę nie chciał bym kłamać. Natomiast wymieniałem, bo wymagał tego przegląd po prostu: nie, nic nie stukało, nic nie pukało ;)