Wpis z mikrobloga

Mam sklep z domeną *.com w języku polskim, angielskim i niemieckim, czyli podkatalogi *.com/pl, *.com/de, *.com/en ( mam możliwość też zmiany na taką strukturę: *.com/de-nazwa_produktu / *com/pl-nazwa_produktu).
Czy są to dobre rozwiązania w kwestii pozycjonowania? Może lepiej dla każdego języka osobna domena?

#ecommerce #seo #pozycjonowanie
  • 2
  • Odpowiedz
@deeuss: jeżeli masz taką możliwość to najlepiej zrobić to osobnych domenach. Jeżeli takiej możliwości nie ma to musisz dopilnować odpowiednich oznaczeń, jaka podstrona jaki posiada język.

https://support.google.com/webmasters/answer/189077?hl=pl

Pamiętaj, że z angielskim jest problem, ponieważ wybór Twojego języka ma znaczenie czy strona będzie się wyświetlała w US czy w GB.

Dlatego moim zdaniem zawsze lepiej jest to robić na osobnych domenach.
  • Odpowiedz
@deeuss: Może być na jednej, tylko odpowiedni href lang miej i inne dane strukturalne odpowiedzialne za język. Jak strona nie ma jeszcze "mocy seo" i dużej widoczności to możesz rozbić na subdomeny: pl.sklep.com, de.sklep.com, itd.
  • Odpowiedz