Wpis z mikrobloga

Przez ostatnich parę tygodni w końcu spiąłem dupę i dłubałem nad projektem w UE4, żeby w końcu go ogarnąć przynajmniej pod względem sklejania jakichś w miarę dobrze wyglądających scen/leveli xD Całość wymodelowana w Blenderze, texture mapy bakowane w Marmoset Toolbagu no i samo teksturowanie w Substance Painterze. Generalnie idealnie nie jest, ale bardzo dużo się nauczyłem w trakcie, no i ja sam jestem mega zadowolony z końcowego efektu, bo nawet jakoś to wygląda xD

#tworczoscwlasna #grafika3d #unrealengine #ue4 #blender #januszeblendera #gamedev #substancepainter
PanzerCancer - Przez ostatnich parę tygodni w końcu spiąłem dupę i dłubałem nad proje...
  • 9
@Surgeon: Żeby mieć jakieś bazowe tekstury do wrzucenia do Paintera i same te narzędzia Marmosetowe do tego są dość łatwe w użyciu i dają spoko wyniki. Chociaż jak się tak teraz zastanawiam to mógłbym chyba te high poly do low poly bakowanie zrobić bezpośrednio w Substance ( _)
@Surgeon:

Z ciekawości - po co bakowałeś tekstury w Marmosecie?


bo jest po prostu lepszy do tego? zaraz się wywiąże dyskusja na temat który soft lepszy, pozwól, że Cię uprzedzę i napisze, że w marmo masz interaktywny cage, skew, grouping i zamykam temat ( ͡° ͜ʖ ͡°)